Pāriet uz lapas saturu

Mobilā lietotne

Jauns izskats. Jaunas funkcijas. Viss tev!
App Store un Google Play pieejama pakāpeniski no 23.10.2024.

Galvenais konts ātrākai pieejai

Izvēlies savu biežāk lietoto kontu, un turpmāk to redzēsi kā pirmo, atverot mobilo lietotni.

Vienkārša finanšu pārvaldīšana

Veic maksājumus un naudas pieprasījumus, apskati informāciju par kartēm ar vienu klikšķi.

Visi piedāvājumi vienotā karuseļa skatā

Apskati aktuālos paziņojumus un īpaši tev sagatavotos produktu piedāvājumus daudz ērtāk.

Viss tev svarīgais sākumekrānā

Mobilās lietotnes jaunais izskats un uzlabotā funkcionalitāte ir radīta, lai padarītu ērtāku tās lietošanu ikdienā. Tāpēc lietotnes jaunajā versijā sākumekrānā tagad būs pieejams tev pats svarīgākais.

  • Maksājumi un konta pārskats bez liekiem klikšķiem. Veic vai pieprasi maksājumus uzreiz sākumekrānā, kā arī apskati pēdējās veiktās darbības kontā, nepārejot uz citu sadaļu.
  • Citu tavu bankas produktu pārskats. Seko līdzi aktuālai informācijai par saviem esošajiem aizdevumiem, līzingu, apdrošināšanu – kad ir jāveic nākamais maksājums, cik daudz maksājumu vēl ir priekšā līdz saistību dzēšanai.
  • Piedāvājumi un paziņojumi vienuviet. Apskati aktuālos paziņojumus un īpaši tev sagatavotos produktu piedāvājumus ērtā karuseļa skatā un spied uz tiem, lai uzzinātu vairāk.
  • Galvenais konts taviem ikdienas maksājumiem. Izvēlies biežāk lietoto kontu, un tā atlikums vienmēr būs redzams lietotnes sākumekrānā. Konts maksājumu veikšanai tiks automātiski izvēlēts pēc noklusējuma.
  • C REWARDS un uzdevumi. Vienmēr zini par aktuālo punktu skaitu savā C REWARDS lojalitātes programmas kontā, kā arī saņemtajiem vai nosūtītajiem uzdevumiem.

Izmēģini!


Reģistrē savu tālruņa numuru Zibsaišu reģistrā un turpmāk veic maksājumus daudz ērtāk un ātrāk.

  • Veic naudas pārskaitījumus, ievadot tikai saņēmēja tālruņa numuru vai izvēloties to no sava telefona tālruņu grāmatiņas saraksta.
  • Arī tavi draugi un ģimene varēs pārskaitīt naudu, ievadot tikai tavu tālruņa numuru.

Ērts veids, kā norēķināties par kopīgām vakariņām, izklaides pasākumiem vai citām aktivitātēm.

  • Pieprasi naudas pārskaitījumus un saņem maksājumus uzreiz bez gaidīšanas līdz 1000 EUR.
  • Vari izvēlēties, vai pieprasījumu nosūtīt SMS veidā, WhatsApp, uz e-pastu vai izmantojot citu ierasto komunikācijas kanālu.

Uzdevumu rīks ļauj veidot uzdevumus ģimenei un draugiem. Turklāt tas palīdz vecākiem runāt ar bērniem par naudu, savukārt bērniem – pašiem nopelnīt pirmos ienākumus.

  • Izvēlies uzdevumu no kategoriju saraksta vai veido savējo. Pievieno aprakstu un atlīdzības summu, kā arī termiņu.
  • Kad uzdevums ir padarīts, uzdevuma saņēmējs to atzīmē kā paveiktu, bet tu apstiprini un samaksā atlīdzību.

Noformē produktus, lai kur arī atrastos

Izmēģini ērtāko veidu, kā noformēt piedāvātos produktus, visas darbības veicot mobilajā lietotnē, neatkarīgi no atrašanās vietas.

  • Noformē patēriņa kredīta līgumu dažādiem mērķiem, kā arī iegādājies apdrošināšanas produktus sev un ģimenei.
  • C REWARDS uzkrātos punktus ērti un ātri apmaini pret dažādām balvām.

Maksājumu karšu pārvaldība

Karšu sadaļā tev ir pieejama visa nepieciešamā informācija par tavām kartēm, kā arī vari veikt dažādas darbības pēc nepieciešamības.

  • Apskatīt kartes datus – kartes numuru, derīguma termiņu un CVV kodu.
  • Pasūtīt jaunu karti vai mainīt esošo.
  • Mainīt kartes PIN kodu arī tad, ja neatceries veco.
  • Aktivizēt vai deaktivizēt iespēju veikt bezkontakta maksājumus, pirkumus internetā vai skaidras naudas izņemšanu.
  • Bloķēt vai atbloķēt maksājumu karti.
  • Pārbaudīt kartes noteiktos naudas izmaksas un pārskaitījumu limitus.

Autentificēti zvani un sarakste

Izmanto ātrāko saziņas veidu ar mūsu konsultantu, sarakstoties čatā vai piezvanot caur mobilo lietotni. Šādā gadījumā tu esi jau autentificējies, līdz ar to mūsu konsultants tevi būs identificējis. Izmanto savu laiku gudri un koncentrējies uz galveno – saņemt atbildes uz tev interesējošiem jautājumiem.

Iepazīsties ar pārējām lietotnes funkcijām

  • Face ID/Touch ID.
  • MobileSCAN autorizācija.
  • Pārslēgšanās starp lietotājiem un kontiem.
  • Lietotnes ikonas izvēle.
  • Mobilā telefona logrīka iestatīšana.
  • Gaišais vai tumšais lietotnes izskats.
  • Push notifikācijas (paziņojumi).
  • Rēķinu apmaksa, skenējot svītrkodu.
  • Valūtas maiņas kalkulators.

Kļūsti par Citadeles klientu un piesakies C kartei attālināti

  • Nofotografē sevi un savu dokumentu
  • Aizpildi pieteikumu un saņem C karti pa pastu 3-5 darba dienu laikā uz norādīto adresi
  • Aktivizē karti mobilajā lietotnē
photo
c cards
c cards

C kartes

Izvēlies savam dzīvesstilam piemērotāko no
C kartēm un sāc baudīt plašo priekšrocību
klāstu.

Vairāk par C kartēm

Tev ir jautājumi par mobilo lietotni vai tur pieejamiem pakalpojumiem?

Izvēlies interesējošo tēmu un atrodi atbildi uz savu jautājumu.

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kā rīkoties, ja mobilā lietotne pārvietota/pārcelta no citas viedierīces?

Iegādājoties jaunu viedierīci, nepieciešams lejuplādēt Citadeles mobilo lietotni jaunajā telefonā no AppStore vai Google Play. Ja lietotne tiks "pārcelta" no iepriekšējā telefona (šādu iespēju piedāvā daudzi telefonu ražotāji) vai atjaunota no iepriekšējā telefona, izmantojot back-up funkcionalitāti, vairākas lietotnes standarta funkcijas nedarbosies pilnīgi (TouchID/FaceID, paziņojumi, kredīti u.c.). Tāpēc pat, ja lietotne ir pārcelta, to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna, izmantojot AppStore vai Google Play. Citadeles lietotne tiek atbalstīta Apple iOS sākot no 16.0 operētājsistēmas versijas, Android sākot no 9.0 operētājsistēmas versijas. 

Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams

No jauna lejupielādējot lietotni, tajā ir jāpierakstās ar internetbankas lietotājvārdu un paroli, pēc tam atkārtoti ir jāaktivizē MobileSCAN, biometrijas izmantošana, paziņojumu saņemšana un citas funkcijas – tās darbojas tikai tajā lietotnē, kurā ir aktivizētas. Vairāk par mobilās lietotnes funkcijām skatīt šeit.

Ņem vērā, ka, ja atkārtoti instalēsi MobileSCAN rīku mobilajā lietotnē, darījumu limiti būs 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē (pieraksties uz vizīti filiālē šeit).

Svarīgi! Mobilajā lietotnē veikta viena maksājuma limits ir 10 000 EUR, neatkarīgi no citiem MobileSCAN limitiem.

Ja ir problēma mēģinot pieslēgties Citadele mobilajai lietotnei, piemēram, uzrāda paziņojumu "Lietotājs nav identificēts", "Nepareizs pieslēgšanās vārds" vai citu, ieskaties šeit

Kā uzstādīt Citadeles mobilo lietotni, ja tev ir Android tālrunis?

Lai lejupielādētu lietotni, tā jālejupādē no Google Play, vai, atverot Google Play, meklētājā jāieraksta "Citadeles mobilā lietotne".

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.
 

2. Ievadi savu internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu internetbankas lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

Lai ērtāk izmantotu lietotni, aicinām uzinstalēt MobileSCAN autorizāciju, aktivizācijas pamācību skaties šeit

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

 

Biežāk sastopamās problēmas, uzstādot Citadeles mobilo lietotni Android ierīcē:

Nevar atrast Citadeles mobilo lietotni Google Play.
Risinājums: Pārbaudi, kāda operētājsistēmas versija ir tavam tālrunim. Citadeles mobilā aplikācija ir pieejama Android (sākot no 9.0) operētājsistēmas versijas. Ja tev ir pieejams operētājsistēmas atjauninājums, atjaunini uz jaunāko pieejamo versiju. Ja Tev ir ierīce ar operētājsistēmu, kas ir vecāka par 9.0, tad diemžēl Citadeles aplikāciju nevarēsi izmantot – lietotne satur tādas jaunas funkcijas, kuras uz vecākām operētājsistēmām nedarbojas vai darbojas kļūdaini, tādēļ arī to nepiedāvājam.

Lietotne nelejuplādējas - nospiedu pogu "Install", bet nekas nenotiek.
Risinājums: Sekot ieteikumiem, kas sniegti šeit.

Lietotne uzsāk lejuplādēties, bet līdz galam nenotiek lejuplādes process, lietotne netiek lejuplādēta.
Risinājums: Sekot ieteikumiem, kas sniegti šeit.

Lietotnei nav pieejama poga "Update", kaut gan ir zināms, ka lietotnei atjauninājums ir pieejams.
Risinājums: Dažkārt, "Update" poga uzrādās, kad Citadeles mobilā lietotne tiek atvērta Google Play.

Lietotne neatbalsta Googe Play (piem., Huawei P40, Windows)
Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams. Tu vari izmantot Citadeles internetbanku pārlūkprogrammā ar kodu karti vai kodu kalkulatoru (arī MobileSCAN izmantot nevarēs). Ērtībai vari arī uzstādīt Citadeles internetbankas īsceļu telefona ekrānā - atver www.citadele.lv, uzklikšķini uz Internetbanka, telefona pārlūka iestatījumos izvēlies "Pievienot sākuma ekrānam". Tā ērtāk varēsi piekļūt internetbankai no telefona, jo būsi saglabājis mājas lapas ikonu telefona displejā. Ņem vērā, ka šādi lietosi internetbanku, un mobilās lietotnes funkcijas nebūs pieejamas.

Ieskaties šeit, ja traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei (piem., nepareizs lietotājvārds, identifikācija nav atļauta u.c.)

Kā pieslēgt "Push" paziņojumus par kartes vai konta darījumiem?

Sākumā pieslēdzies mobilajai lietotnei, tad spied uz  profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un izvēlies Push paziņojumi.

Šeit tu redzēsi vairākus paziņojumu tipus. Ja tev visi paziņojumi ir atslēgti, tad vari tos ieslēgt un nospiest pogu "Saglabāt".

Ja tomēr visi paziņojumu tipi ir aktīvi, tad nepieciešams veikt šādus soļus:

  1. Atslēgt visus paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt";
  2. Iziet no lietotnes un izslēgt to pilnībā ārā - tā, lai tā nebūtu redzama aktīvo lietotņu sarakstā.
  3. Atvērt lietotni no jauna un izpildīt pirmos divus soļus atkārtoti, tikai šoreiz, ieslēgt paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt".

Atverot lietotni no jauna, paziņojumiem vajadzētu strādāt. To vari pārbaudīt vairākos veidos:

  1. Pārskaitot naudu starp saviem kontiem, piemēram, vienu centu.
  2. Dodoties uz veikalu un maksājot ar karti vai telefonu.

Paziņojumi par kartes vai konta darījumiem pieejami privātpersonām.

Push notifikācijas ir bez maksas, toties, lai tās varētu saņemt ir jāizmanto internets mobilajā ierīcē (mobilie dati vai WiFi).

Kā atjaunināt Citadeles mobilo lietotni?

Mobilo lietotni ir svarīgi atjaunot regulāri, jo ar katru jaunāko versiju tiek novērsti iespējamie drošības riski un atjaunotas jaunākās lietotnes funkcijas.

Kad ierīcē parādīsies paziņojums, ka attiecīgajām lietotnēm ir pieejams atjauninājums, apstipriniet darbību (“atjaunināt” vai “atjaunināt visu, ja paziņojums ir par vairākām ierīcēm”).

Ja tavā tālrunī nenotiek automātiskā lietotņu atjaunināšana, to vari izdarīt manuāli. Google Play vai App Store atrodi “Citadeles mobilā lietotne”. Ja atjauninājums būs pieejams, uzrādīsies iespēja “Atjaunināt” (Update). Pēc tās nospiešanas, lietotne automātiski atjaunosies uz jaunāko versiju.

Kad atjauninājums ir pabeigts, vai arī, ja lietotnei nav jaunāku versiju, parādīsies poga “Atvērt”.  Nospiežot šo izvēlni tu atvērsi Citadeles mobilo lietotni.

Kā uzstādīt Citadeles mobilo lietotni, ja tev ir iOS (Apple) tālrunis?

Lai lejuplādētu lietotni atver AppStore un meklētājā ieraksti "Citadeles mobilā lietotne".

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.
 

2. Ievadi savu internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

Lai ērtāk izmantotu lietotni, aicinām uzinstalēt MobileSCAN autorizāciju, aktivizācijas pamācību skaties šeit

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

Biežāk sastopamās problēmas, uzstādot Citadeles mobilo lietotni iOS ierīcē:

Problēmas situācija: Lietotni vēlos uzstādīt iPad, bet nevaru atrast Citadeles lietotni AppStore.
Risinājums: Noņemt "iPad only" atzīmi iestatījumos, lai AppStore parādītu arī tās lietotnes, kas nav īpašipielāgotas planšetdatoriem.

Problēmas situācija: Lietotni uzstādot, uzrādās paziņojums, ka mana ierīce nav savietojama ar Citadeles lietotni.
Risinājums: Pārbaudīt, vai ierīcei ir pieejami iOS versijas atjauninājumi, un atjaunināt uz jaunāko telefona operētājsistēmu. Citadeles lietotne tiek atbalstīta, sākot ar Apple iOS (sākot no 16.0) operētājsistēmu mobilo ierīču lietotājiem.

Problēmas situācija: Nospiežot uz "Get", nekas nenotiek, lietotne nelejuplādējas telefonā, vai arī lietotnes ielāde tiek uzsākta, bet tā "uzkaras" un neturpinās.
Risinājums: Pārbaudi savienojumu vai Wi-Fi - lietotnes ielādei ir nepieciešams stabils interneta savienojums. Ja ar interneta savienojumu viss ir kārtībā, vari apstādināt un no jauna atsākt lietotnes lejuplādi, nospiežot un paturot ilgāk uz Citadeles lietotnes ikonas (long-press). Ja arī šis nepalīdzēja, restartē savu viedierīci un tad mēģini lejupielādēt lietotni vēlreiz.

Problēmas situācija: Lai uzstādītu lietotni, AppStore pieprasa reģistrēt arī maksājumu karti.
Risinājums: Citadeles mobilās lietotnes lejuplāde un izmantošana ir bez maksas, tomēr atsevišķu valstu AppStore noteikumi paredz, ka lietotņu lejuplādei ir nepieciešams reģistrēt derīgu maksājumu karti, lai būtu iespējams lejuplādēt jebkādu lietotni. Šādā gadījumā ir iespējams vai nu lietot kādas citas valsts AppStore, vai arī pievienot derīgu maksājumu karti. 

 

Ieskaties šeit, ja traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei (piem., nepareizs lietotājvārds, identifikācija nav atļauta u.c.)

Kāpēc es neredzu jauno mobilās lietotnes atjauninājumu Apple Store/Google Play?

Mūsu atjauninātā mobilā lietotne pēc plašas testēšanas un kvalitātes pārbaudēm lietotājiem tiek izplatīta pakāpeniski, lai nodrošinātu vienmērīgu pāreju. Tas palīdz uzraudzīt lietotnes atjauninājuma kvalitāti un veikt uzlabojumus, ja nepieciešams. Atkarībā no tavas ierīces operētājsistēmas (iOS vai Android) atjauninājums tev var būt pieejams dažādos laikos. Tu saņemsi paziņojumu no App Store/Google Play, kad jaunā versija būs pieejama lejupielādei un instalēšanai.

Vai varu izmantot Smart ID, lai pieslēgtos Citadeles mobilajai lietotnei?

SmartID vietā Citadeles mobilajā lietotnē tiek lietots MobileSCAN, kas nodrošina to pašu funkciju, ko SmartID, bet nav nepieciešama atsevišķa lietotne. Pieslēdzot MobileSCAN Citadeles mobilajā lietotnē, vari to izmantot gan, lai pieslēgtos un veiktu darbības lietotnē, gan pilnajai internetbankai.

Kā veikt SEPA maksājumu mobilajā lietotnē?

SEPA maksājums ir maksājums EUR valūtā uz banku Eiropas Ekonomiskajā Zonā (skatīt valstu sarakstu), un ir veikts uz IBAN. IBAN ir starptautiski atzīta konta numuru sistēma, kas nekļūdīgi identificē saņēmēja kontu. IBAN konta numura garums dažādās valstīs ir atšķirīgs. Latvijā IBAN numurs ir 21 zīmi garš un sākas ar LV. Lai pārliecinātos, ka maksājums tiks veikts korekti, lauks Saņēmēja konts ir pārbaudāms lauks.

Pēc veiksmīgas autorizācijas Citadele lietotnē tu automātiski nonāksi pārskata sadaļā. Lai nonāktu sadaļā, kur varēsi izveidot SEPA maksājumu, Pārskata ekrāna augšpusē izvēlies Maksāt. Nospiežot Maksāt, nonāksi maksājumu iespēju sadaļā, kur izvēlies sev piemērotāko no piedāvātajiem veidiem.

 

 

Maksājuma uzdevumā ir nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus, lai varētu veikt maksājumu. Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. Pēc maksājuma informācijas norādīšanas noformēto maksājumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini Turpināt un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 

Ņem vērā:

  • veicot maksājumu līdz 15 000 EUR, maksājums izpildīsies kā zibmaksājums;
  • ja maksājuma summa ir virs 10 000 EUR, tad jānorāda saņēmēja rezidences valsts, kā arī  ārējā maksājuma kods, ja saņēmēja rezidences valsts nav Latvija;
  • Detalizētāk par Autorizācijas ierīču darījumu limitiem skaties šeit. Informāciju par tev pieslēgtiem autorizācijas ierīču darījumu limitiem vari aplūkot Citadeles internetbankā, sadaļā Darījumu limiti

Maksājumu būs jāparaksta ar autorizācijas ierīces kodu (piemērā maksājums tiek parakstīts ar MobileSCAN PIN)

Pēc maksājuma veikšanas, redzēsi apstiprinājuma paziņojumu.

Informāciju par maksājumu komisijas maksām vari apskatīt Cenrādī.

 

Kā Citadeles lietotnē pieslēgt biometriju?

Lai varētu mobilajā lietotnē aktivizēt biometriju, tev ir jābūt aktivizētai MobileScan autorizācijai. Ja tev vēl nav aktivizēts MobileScan, skaties šeit.

Pieslēdzies Citadeles lietotnei, izmantojot MobileSCAN. Spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un aktivizē Biometriju.

Ja, nospiežot uz biometrijas, izlec paziņojums, ka biometrija ir nedroša, tas nozīmē, ka šobrīd pieslēgta biometrija neatbilst augstākajiem Android drošības standartiem, tāpēc to nebūs iespējams izmantot Citadeles lietotnē. Ja ierīce atbalsta citu biometrijas autorizācijas metodi,  iesakām pārslēgties un pamēģināt to. To katrā Android ierīcē var izdarīt citādi, bet tas noteikti būs jāmeklē ierīces iestatījumos, – meklē tādus atslēgas vārdus kā “Biometrijas dati un drošība”, “Drošība” u.c.

Piemērs: Pārsvarā pirksta nospiedums tiek uzskatīts par drošu biometriju, bet IRIS jeb radzenes atpazīšana un sejas skeneri mēdz nesasniegt augstākos Android drošības standartus.

Diemžēl, ja ierīce neatbalsta drošu biometriju, pieslēgties Citadeles lietotnei ar biometrijas palīdzību nebūs iespējams, un nāksies izmantot MobileSCAN PIN kodu.

Biometrijas iestatījums neparādās Citadeles lietotnē pat tad, kad esmu pieslēdzies ar MobileSCAN.
Biometrija Citadeles iestatījumos var neparādīties vairāku iemeslu dēļ. 

  • Juridiska persona

Tu esi pieslēdzies kā Juridiska persona. Diemžēl Citadeles lietotne šobrīd neatbalsta biometriju juridiskām personām.

  • Ierīcē nav aktivizēta biometrija

Dodies uz ierīces iestatījumiem un meklē iespēju pieslēgt biometriju. Dažādiem ražotājiem šī funkcija atrodas atšķirīgās  vietās, bet šeit varētu būt pāris ieteikumi, ko meklēt.

Samsung

OnePlus

Huawei

Meizu

  • Ierīce ir atvērta jeb rootota

Tas nozīmē, ka ierīcē ir veiktas manipulācijas, kas paver daudzus dažādus drošības riskus un ievainojamības ierīcē. Tādēļ Citadeles lietotne neatļaus izmantot vairākas funkcijas drošības apsvērumu dēļ

Kā Citadele lietotnē pieslēgt Face ID, Touch ID?

Lai varētu mobilajā lietotnē aktivizēt biometriju, tev ir jābūt aktivizētai MobileScan autorizācijai. Ja tev vēl nav aktivizēts MobileScan, skaties šeit.

Pieslēdzies Citadeles lietotnei, izmantojot MobileSCAN. Spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un aktivizē Face ID vai Touch ID.

Ja uzstādot Face ID/Touch ID saņēmi paziņojumu "Kaut kas nogāja greizi", ieskaties šeit.

Ja vispār neredzi Face ID / Touch ID Citadeles lietotnē (Vairāk > Iestatījumi), tam var būt vairāki iemesli:

  • Esi pieslēdzies kā juridiska persona

Šobrīd Citadeles lietotne neatbalsta Face ID / Touch ID juridiskām personām.

  • Face ID /Touch ID ir nobloķējies

Šo var viegli pamanīt, ja nobloķēsi tālruni un, nākamajā reizē to atbloķējot, iPhone lūgs Jums ievadīt telefona slepeno kodu, lai aktivētuFace ID / Touch ID. Pēc šī koda ievades, ja telefonu nobloķē un atkal atbloķē, būtu jābūt iespējai atbloķēt ierīci ar Face ID / Touch ID.

  • Face ID/ Touch ID nav aktivēts ierīces līmenī

Lai atspējotu Face ID / Touch ID telefona iestatījumos, atver  uz Settings > Face ID & Passcode. Šeit arī ir iespējams iestatīt/nomainīt savu ierīces kodu un iestatīt un atslēgt Face ID / Touch ID.

  • Ierīce ir atvērta jeb Jailbraked

Šajā jautājumā diemžēl mēs nevaram palīdzēt. Drošības nolūku dēļ mēs neatļaujam lietot dažādas funkcionalitātes kompromitētās ierīcēs.
 

Kādas ir biežāk sastopamās problēmas, mēģinot pieslēgties Citadele mobilajai lietotnei?

 

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Lietotājs nav identificēts
Risinājums: Pārbaudi ievadīto lietotājvārdu un paroli. Izmanto "actiņas" simbolu, lai pārliecinātos, ka ievadītā parole ir pareiza. Pārliecinies, ka parole nav ievadīta ar slēptiem, neredzamiem simboliem. Slēpti simboli parolē bieži vien var rasties, ja parole netiek ievadīta, bet gan iekopēta paroles laukā. Pārbaudi, vai pirms un pēc lietotājvārda nav tukšuma zīmes.

Internetbankas Pieslēgšanās vārdu vari noskaidrot parakstītajā iesniegumā "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu". Ja parole ir nepareiza, izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - atver Citadeles internetbanku pārlūkprogrammā (mājaslapā) nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā skatā un seko norādēm.

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Nepareizs pieslēgšanās vārds
Risinājums: Uzmanīgi pārbaudi ievadīto lietotājvārdu, pārbaudi, vai pirms un pēc lietotājvārda nav tukšuma zīmes.

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Identifikācija Jums nav atļauta. Lūdzu sazinieties ar banku pa tālruni +371 6701 0000 jebkurā diennakts laikā vai Bankas darba laikā apmeklējiet tuvāko bankas klientu apkalpošanas centru.
Risinājums: Tava kodu karte vai kodu kalkulators ir bloķēts. Lūdzu sazinies ar banku, zvanot +371 6701 0000 vai arī apmeklē tuvāko bankas filiāli, lai saņemtu jaunu kodu karti/kodu kalkulatoru.

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, parādās paziņojums: Lai varētu izmantot mobilo lietotni, ienāc internetbankā un aizpildi klienta anketu.
Risinājums: Nepieciešams pieslēgties internetbankai un tur aizpildīt klienta anketu, lai varētu turpināt lietot bankas pakalpojumus. Klienta anketas atjaunināšana katram klientam ir obligāta reizi gadā, to nosaka likumu prasības.

Problēma: Ievadot lietotājvārdu un paroli, un autorizācijas kodu, aplikācija parāda: Nepareizs kods
Risinājums: Pārbaudi kodu, kas tiek ievadīts no kodu kartes vai kodu kalkulatora, ievadītais kods nav pareizs.

Problēma: Ja tu nesaņem SMS ar kodu.
Risinājums: Pārbaudi sava telefona iestatījumus un to, vai bankas telefona numurs +371 2930 0300 nav ievietots bloķēto numuru sarakstā. Tāpat, ja esi mainījis telefona numuru un neesi par to paziņojis bankai, sazinies ar mums.

Ja esi mainījis savu telefona numuru un paziņoji to bankai telefoniski pēdējo 5 dienu laikā,  paroles atjaunošanas gadījumā zvani bankai, jo šajā situācijā to nav iespējams atjaunot attālināti.

Pieslēgšanās vārds ir bloķēts: Pievērs uzmanību, ka, ievadot nepareizu paroli 5 reizes, tavs pieslēgšanas vārds tiks bloķēts uz 5 minūtēm. Pēc tam vari mēģināt vēl tikai 5 reizes. Tomēr labāk uzreiz izmanto iespēju nomainīt paroli attālināti - izmanto interneta pārlūku, nospied pogu Aizmirsu paroli pirmajā internetbankas skatā un seko soļiem (instrukciju skaties šeit).

Reģistrācija zibsaišu reģistrā jeb kā saņemt maksājumus, kas veikti uz manu tālruņa numuru?

Kā reģistrēties?

Pieslēdzies Citadeles lietotnei, spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un izvēlies Zibsaite.

Tālāk izpildi četru soļu reģistrācijas procesu.

1. Pieprasi SMS kodu.
2. Ievadi saņemto SMS kodu.
3. Izvēlies kontu, uz kuru vēlēsies saņemt maksājumus.
4. Iepazīsties ar Zibsaišu reģistra noteikumiem un apstiprini reģistrāciju.

No šī brīža tev var pārskaitīt naudu, zinot tikai tavu telefona numuru!

Šī funkcija nav pieejama, ja lietotnē skaties juridiskas personas, bērna vai kādas citas personas kontu.

Kā nomainīt konta numuru, kurš ir piesaistīts tavam telefona numuram?
 
Lai nomainītu saņemšanas kontu maksājumiem uz telefona numuru, spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un izvēlies Zibsaite.

Tur redzēsi savu piesaistīto kontu. Nospiežot uz tā, varēsi izvēlēties jebkuru citu no saviem kontiem. Pēc tam neaizmirsti nospiest Saglabāt labajā augšējā stūrī.

 

Ja tev ir mainījies telefona numurs, neaizmirsti to nomainīt arī pie bankas kontaktiem, ieskaties - Kā nomainīt telefona numuru (saziņai un SMS kodu saņemšanai)?

Kā veikt rēķina apmaksu no bankas izveidota šablona mobilajā lietotnē?

 

Pēc veiksmīgas autorizācijas Citadeles lietotnē tu automātiski nonāksi sadaļā Pārskats. Lai nonāktu sadaļā, kur varēsi izveidot maksājumu no šablona, ekrāna apakšā ir nepieciešams izvēlēties sadaļu Maksājumi.

Izvēlies Bankas šabloni, lai redzētu visus bankas jau sagatavotos šablonus.

Pārbaudi šablonā esošo informāciju un ievadi iztrūkstošo.

Maksājumu būs jāparaksta ar autorizācijas ierīces kodu (piemērā maksājums tiek parakstīts ar MobileSCAN PIN).

Pēc maksājuma veikšanas, redzēsi apstiprinājuma paziņojumu.

Kā veikt maksājumu no krājkonta mobilajā lietotnē?

Mobilajā lietotnē ir iespējams veikt maksājumu no krājkonta. Veicot pārskaitījumu starp saviem kontiem, tiks piedāvāta iespēja izmaksāt šodien, tad tiks ieturēta komisijas maksa par darījumu, vai arī vai 35 dienām, bez papildu komisijas maksas.
Tāpat ir iespējams veikt rēķinu apmaksu un veikt citus maksājumus no krājkonta, bet tādā gadījumā vienmēr tiks ieturēta komisijas maksa un lietotnē tiks uzrādīts informatīvs paziņojums. Ieskaties kā veikt maksājumus mobilajā lietotnē.

Cenrādis > Līdzekļu pārskaitīšana no Krājkonts

Vai Citadeles mobilajā lietotnē var redzēt konta atlikumu?

Konta atlikuma apskate ir viena no visvairāk lietotajām funkcijām banku mobilajās lietotnēs. Lai redzētu kontu atlikumu Citadeles mobilajā lietotnē, nepieciešams veikt pieslēgšanos. Uzreiz pēc pieslēgšanās redzēsiet savus kontus un to atlikumus.

Ieslēdzot funkciju "Ātrais atlikums", turpmāk atlikumu izvēlētajos kontos varēs redzēt bez pieslēgšanās lietotnes sadaļā Atlikums, kā arī logrīkā (widget), ko var uzstādīt uz Android tālruņa ekrāna vai iOS tālruņiem - sadaļā "Today".

Ar kādām autorizācijas ierīcēm var pieslēgties Citadeles mobilajai lietotnei?

Saviem kontiem Citadeles mobilajā lietotnē var pieslēgties ar MobileSCAN PIN kodu, kodu karti, Digipass. Vienas sesijas laikā var izmantot tikai viena veida autorizācijas ierīci.

Kā var nosūtīt rekvizītus no mobilās lietotnes?

Lietotnē vari nokopēt konta numuru, gan vienkārši paturot ilgāk pirkstu uz konta numura, gan izmantojot papildiespējas pie konta un tur izvēloties iespēju – Kopēt konta numuru.

Kā Citadeles lietotnē nomainīt maksājumu kartes PIN kodu?

Lai nomainītu maksājumu kartes PIN kodu, jāpieslēdzas lietotnei. Ja būsi pieslēdzies ar kodu karti vai pieslēdzies no nedrošas ierīces, šī iespēja netiks piedāvāta! Izveidot jaunu kartes PIN kodu var, pat ja neatceries esošo!

  1. Sadaļā Kartes izvēlies maksājumu karti, kurai jāmaina PIN kods. Izvēlies iespēju Kartes PIN koda maiņa.
  2. Iepazīsties ar informāciju par kartes PIN koda nomaiņu un nospied – Izveidot jaunu PIN.
  3. Izveido jauno PIN kodu, ievadot to divas reizes.
  4. Apstiprini PIN koda maiņu.

Atceries, ka pēc PIN koda maiņas lietotnē, ir nepieciešams ar karti veikt vismaz vienu darbību jebkurā bankomātā.

Vai Citadeles mobilo lietotni var lietot uz vairākām mobilajām ierīcēm?

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

Vai atjauninot lietotni uz jauno versiju, ir nepieciešams vēlreiz pieslēgt MobileSCAN un ātrās funkcijas?

Nē, atjauninot lietotni, Tavs iepriekšējais MobileSCAN, iepriekš lietotais PIN kods un ātrās funkcijas saglabāsies. Ja telefons atbalsta pirksta nospiedumu vai FaceID (Apple tālruņiem), tagad Tev būs iespējams aktivizēt arī to izmantošanu.

Kādi maksājumi pieejami Citadeles mobilajā lietotnē?

  • Maksājumi starp saviem kontiem
  • Maksājumi uz citu kontiem – gan privātpersonām, gan juridiskām personām
  • Maksājumi no šablona vai vēsturisku maksājumu detaļām
  • Maksājumi uz telefona numuru.

Lietotnē iespējams veikt maksājumus tikai EUR valūtā. 
 

Vai Citadeles mobilajai lietotnei nepieciešams interneta savienojums?

Lai lejupielādētu un veiktu citas lietotnē piedāvātās funkcijas ir nepieciešams interneta pieslēgums. Izņēmums ir MobileSCAN, kuru lietojot, lai pieslēgtos internetbankai datorā, interneta pieslēgums nav nepieciešams, kā arī pirkumiem ar telefonu, izmantojot NFC tehnoloģiju.

Vai Citadeles mobilajā lietotnē MobileSCAN aktivizācija ir obligāta?

MobileSCAN aktivizācija un ātro funkciju pieslēgšana nav obligāta, tomēr ļoti ieteicama, lai pilnībā izbaudītu visas priekšrocības, ko sniedz Citadeles mobilā lietotne.

Vai Citadeles mobilajā lietotnē tāpat kā internetbankā iespējams izveidot savus maksājuma šablonu?

Jā, tas ir iespējams. Šablonu vari izveidot, lietotnē uzspiežot uz Maksāt. Zem (+) ikonas atradīsi sadaļu Izveidot šablonu.

Vai vienmēr pēc darba beigšanas mobilajā lietotnē, nepieciešams iziet no sava profila?

Drošības apsvērumu dēļ, beidzot darbu ar mobilo lietotni, vienmēr iesakām iziet no profila.

Kā nobloķēt pieeju, ja esmu pazaudējis telefonu?

Zvanot, ja esi pazaudējis telefonu, zvani mums pa telefonu +371 6701 0000. Lai sevi identificētu, tev būs nepieciešams nosaukt savu vārdu, uzvārdu, pieslēgšanās vārdu un autorizācijas ierīces numuru. Tev var prasīt arī atbildi uz tavu slepeno jautājumu.

Internetbankā, sadaļā Mobilie pakalpojumi. Izvēlies ierīci un spied Atslēgt, lai atslēgtu visas šajā telefonā pieslēgtās funkcijas.

Kur tieši mobilajā lietotnē var atrast pārslēgšanos starp klientu profiliem?

Android lietotājiem funkcija pieejama nospiežot uz hamburgera (trīs svītriņu) ikonas, kas atrodas ekrāna augšā, kreisajā pusē. Tālāk atvērtajā ekrānā var izvēlēties citu klientu.

iOS lietotājiem funkcija pieejama nospiežot uz profila ikonas ekrāna labajā augšējā stūrī.

Vai pieslēdzoties Citadeles mobilajai lietotnei, var piekļūt vairākiem lietotāju un klientu profiliem?

Jā, tas ir iespējams. Pārslēgties starp klientiem var viena lietotāja ietvaros (tāpat, kā tas pašlaik iespējams internetbankā).

Kādos gadījumos mobilajā lietotnē var nestrādāt pirksta nospieduma/Touch ID vai sejas atpazīšanas/Face ID funkcija?

Tā notiek gadījumos, kad mobilā lietotne trīs reizes pēc kārtas nav atpazinusi pirksta nospiedumu vai divas reizes pēc kārtas – seju. Šādos gadījumos automātiski tiks piedāvāts ievadīt PIN kodu.

Ja telefonā pievienosi jaunu pirksta nospiedumu vai sejas atpazīšanu, pirksta nospieduma/sejas atpazīšanas funkcija mobilajā lietotnē tiks atslēgta drošības apsvērumu dēļ. Šajā gadījumā jāveic pirksta nospieduma/sejas atpazīšanas atkārtota aktivizācija mobilajā lietotnē, lai atkal varētu to izmantot.

Kādus paziņojumus ir iespējams saņemt no mobilās lietotnes?

  • Paziņojumi par saņemtajām ziņām bankas čatā.
  • Push notifikācijas par maksājumiem un MobileSCAN apstiprinājumiem. Pakalpojums mobilajā lietotnē ir jāaktivizē atsevišķi. Vairāk par push notifikācijām lasi šeit.
  • Paziņojumi par ienākošajiem un izejošajiem maksājumiem.

Svarīgi! Ja neveici nekādas darbības ar banku, kā arī ar maksājumu un autorizācijas apstiprinājumiem, neapstiprini saņemtos pieprasījumus un nekavējoties informē banku par neatļautām darbībām, lai saņemtu turpmākos norādījumus.
 

Vairāk jautājumu
Kā rīkoties, ja mobilā lietotne pārvietota/pārcelta no citas viedierīces?

Iegādājoties jaunu viedierīci, nepieciešams lejuplādēt Citadeles mobilo lietotni jaunajā telefonā no AppStore vai Google Play. Ja lietotne tiks "pārcelta" no iepriekšējā telefona (šādu iespēju piedāvā daudzi telefonu ražotāji) vai atjaunota no iepriekšējā telefona, izmantojot back-up funkcionalitāti, vairākas lietotnes standarta funkcijas nedarbosies pilnīgi (TouchID/FaceID, paziņojumi, kredīti u.c.). Tāpēc pat, ja lietotne ir pārcelta, to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna, izmantojot AppStore vai Google Play. Citadeles lietotne tiek atbalstīta Apple iOS sākot no 16.0 operētājsistēmas versijas, Android sākot no 9.0 operētājsistēmas versijas. 

Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams

No jauna lejupielādējot lietotni, tajā ir jāpierakstās ar internetbankas lietotājvārdu un paroli, pēc tam atkārtoti ir jāaktivizē MobileSCAN, biometrijas izmantošana, paziņojumu saņemšana un citas funkcijas – tās darbojas tikai tajā lietotnē, kurā ir aktivizētas. Vairāk par mobilās lietotnes funkcijām skatīt šeit.

Ņem vērā, ka, ja atkārtoti instalēsi MobileSCAN rīku mobilajā lietotnē, darījumu limiti būs 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē (pieraksties uz vizīti filiālē šeit).

Svarīgi! Mobilajā lietotnē veikta viena maksājuma limits ir 10 000 EUR, neatkarīgi no citiem MobileSCAN limitiem.

Ja ir problēma mēģinot pieslēgties Citadele mobilajai lietotnei, piemēram, uzrāda paziņojumu "Lietotājs nav identificēts", "Nepareizs pieslēgšanās vārds" vai citu, ieskaties šeit

Kā uzstādīt Citadeles mobilo lietotni, ja tev ir Android tālrunis?

Lai lejupielādētu lietotni, tā jālejupādē no Google Play, vai, atverot Google Play, meklētājā jāieraksta "Citadeles mobilā lietotne".

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.
 

2. Ievadi savu internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu internetbankas lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

Lai ērtāk izmantotu lietotni, aicinām uzinstalēt MobileSCAN autorizāciju, aktivizācijas pamācību skaties šeit

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

 

Biežāk sastopamās problēmas, uzstādot Citadeles mobilo lietotni Android ierīcē:

Nevar atrast Citadeles mobilo lietotni Google Play.
Risinājums: Pārbaudi, kāda operētājsistēmas versija ir tavam tālrunim. Citadeles mobilā aplikācija ir pieejama Android (sākot no 9.0) operētājsistēmas versijas. Ja tev ir pieejams operētājsistēmas atjauninājums, atjaunini uz jaunāko pieejamo versiju. Ja Tev ir ierīce ar operētājsistēmu, kas ir vecāka par 9.0, tad diemžēl Citadeles aplikāciju nevarēsi izmantot – lietotne satur tādas jaunas funkcijas, kuras uz vecākām operētājsistēmām nedarbojas vai darbojas kļūdaini, tādēļ arī to nepiedāvājam.

Lietotne nelejuplādējas - nospiedu pogu "Install", bet nekas nenotiek.
Risinājums: Sekot ieteikumiem, kas sniegti šeit.

Lietotne uzsāk lejuplādēties, bet līdz galam nenotiek lejuplādes process, lietotne netiek lejuplādēta.
Risinājums: Sekot ieteikumiem, kas sniegti šeit.

Lietotnei nav pieejama poga "Update", kaut gan ir zināms, ka lietotnei atjauninājums ir pieejams.
Risinājums: Dažkārt, "Update" poga uzrādās, kad Citadeles mobilā lietotne tiek atvērta Google Play.

Lietotne neatbalsta Googe Play (piem., Huawei P40, Windows)
Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams. Tu vari izmantot Citadeles internetbanku pārlūkprogrammā ar kodu karti vai kodu kalkulatoru (arī MobileSCAN izmantot nevarēs). Ērtībai vari arī uzstādīt Citadeles internetbankas īsceļu telefona ekrānā - atver www.citadele.lv, uzklikšķini uz Internetbanka, telefona pārlūka iestatījumos izvēlies "Pievienot sākuma ekrānam". Tā ērtāk varēsi piekļūt internetbankai no telefona, jo būsi saglabājis mājas lapas ikonu telefona displejā. Ņem vērā, ka šādi lietosi internetbanku, un mobilās lietotnes funkcijas nebūs pieejamas.

Ieskaties šeit, ja traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei (piem., nepareizs lietotājvārds, identifikācija nav atļauta u.c.)

Kā pieslēgt "Push" paziņojumus par kartes vai konta darījumiem?

Sākumā pieslēdzies mobilajai lietotnei, tad spied uz  profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un izvēlies Push paziņojumi.

Šeit tu redzēsi vairākus paziņojumu tipus. Ja tev visi paziņojumi ir atslēgti, tad vari tos ieslēgt un nospiest pogu "Saglabāt".

Ja tomēr visi paziņojumu tipi ir aktīvi, tad nepieciešams veikt šādus soļus:

  1. Atslēgt visus paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt";
  2. Iziet no lietotnes un izslēgt to pilnībā ārā - tā, lai tā nebūtu redzama aktīvo lietotņu sarakstā.
  3. Atvērt lietotni no jauna un izpildīt pirmos divus soļus atkārtoti, tikai šoreiz, ieslēgt paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt".

Atverot lietotni no jauna, paziņojumiem vajadzētu strādāt. To vari pārbaudīt vairākos veidos:

  1. Pārskaitot naudu starp saviem kontiem, piemēram, vienu centu.
  2. Dodoties uz veikalu un maksājot ar karti vai telefonu.

Paziņojumi par kartes vai konta darījumiem pieejami privātpersonām.

Push notifikācijas ir bez maksas, toties, lai tās varētu saņemt ir jāizmanto internets mobilajā ierīcē (mobilie dati vai WiFi).

Kā atjaunināt Citadeles mobilo lietotni?

Mobilo lietotni ir svarīgi atjaunot regulāri, jo ar katru jaunāko versiju tiek novērsti iespējamie drošības riski un atjaunotas jaunākās lietotnes funkcijas.

Kad ierīcē parādīsies paziņojums, ka attiecīgajām lietotnēm ir pieejams atjauninājums, apstipriniet darbību (“atjaunināt” vai “atjaunināt visu, ja paziņojums ir par vairākām ierīcēm”).

Ja tavā tālrunī nenotiek automātiskā lietotņu atjaunināšana, to vari izdarīt manuāli. Google Play vai App Store atrodi “Citadeles mobilā lietotne”. Ja atjauninājums būs pieejams, uzrādīsies iespēja “Atjaunināt” (Update). Pēc tās nospiešanas, lietotne automātiski atjaunosies uz jaunāko versiju.

Kad atjauninājums ir pabeigts, vai arī, ja lietotnei nav jaunāku versiju, parādīsies poga “Atvērt”.  Nospiežot šo izvēlni tu atvērsi Citadeles mobilo lietotni.

Kā uzstādīt Citadeles mobilo lietotni, ja tev ir iOS (Apple) tālrunis?

Lai lejuplādētu lietotni atver AppStore un meklētājā ieraksti "Citadeles mobilā lietotne".

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.
 

2. Ievadi savu internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

Lai ērtāk izmantotu lietotni, aicinām uzinstalēt MobileSCAN autorizāciju, aktivizācijas pamācību skaties šeit

Citadeles mobilo lietotni var lejupielādēt uz vairākām mobilajām ierīcēm. MobileSCAN iespējams aktivizēt ne vairāk kā uz 3 ierīcēm vienlaicīgi.

Biežāk sastopamās problēmas, uzstādot Citadeles mobilo lietotni iOS ierīcē:

Problēmas situācija: Lietotni vēlos uzstādīt iPad, bet nevaru atrast Citadeles lietotni AppStore.
Risinājums: Noņemt "iPad only" atzīmi iestatījumos, lai AppStore parādītu arī tās lietotnes, kas nav īpašipielāgotas planšetdatoriem.

Problēmas situācija: Lietotni uzstādot, uzrādās paziņojums, ka mana ierīce nav savietojama ar Citadeles lietotni.
Risinājums: Pārbaudīt, vai ierīcei ir pieejami iOS versijas atjauninājumi, un atjaunināt uz jaunāko telefona operētājsistēmu. Citadeles lietotne tiek atbalstīta, sākot ar Apple iOS (sākot no 16.0) operētājsistēmu mobilo ierīču lietotājiem.

Problēmas situācija: Nospiežot uz "Get", nekas nenotiek, lietotne nelejuplādējas telefonā, vai arī lietotnes ielāde tiek uzsākta, bet tā "uzkaras" un neturpinās.
Risinājums: Pārbaudi savienojumu vai Wi-Fi - lietotnes ielādei ir nepieciešams stabils interneta savienojums. Ja ar interneta savienojumu viss ir kārtībā, vari apstādināt un no jauna atsākt lietotnes lejuplādi, nospiežot un paturot ilgāk uz Citadeles lietotnes ikonas (long-press). Ja arī šis nepalīdzēja, restartē savu viedierīci un tad mēģini lejupielādēt lietotni vēlreiz.

Problēmas situācija: Lai uzstādītu lietotni, AppStore pieprasa reģistrēt arī maksājumu karti.
Risinājums: Citadeles mobilās lietotnes lejuplāde un izmantošana ir bez maksas, tomēr atsevišķu valstu AppStore noteikumi paredz, ka lietotņu lejuplādei ir nepieciešams reģistrēt derīgu maksājumu karti, lai būtu iespējams lejuplādēt jebkādu lietotni. Šādā gadījumā ir iespējams vai nu lietot kādas citas valsts AppStore, vai arī pievienot derīgu maksājumu karti. 

 

Ieskaties šeit, ja traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei (piem., nepareizs lietotājvārds, identifikācija nav atļauta u.c.)

Kāpēc es neredzu jauno mobilās lietotnes atjauninājumu Apple Store/Google Play?

Mūsu atjauninātā mobilā lietotne pēc plašas testēšanas un kvalitātes pārbaudēm lietotājiem tiek izplatīta pakāpeniski, lai nodrošinātu vienmērīgu pāreju. Tas palīdz uzraudzīt lietotnes atjauninājuma kvalitāti un veikt uzlabojumus, ja nepieciešams. Atkarībā no tavas ierīces operētājsistēmas (iOS vai Android) atjauninājums tev var būt pieejams dažādos laikos. Tu saņemsi paziņojumu no App Store/Google Play, kad jaunā versija būs pieejama lejupielādei un instalēšanai.

Vai varu izmantot Smart ID, lai pieslēgtos Citadeles mobilajai lietotnei?

SmartID vietā Citadeles mobilajā lietotnē tiek lietots MobileSCAN, kas nodrošina to pašu funkciju, ko SmartID, bet nav nepieciešama atsevišķa lietotne. Pieslēdzot MobileSCAN Citadeles mobilajā lietotnē, vari to izmantot gan, lai pieslēgtos un veiktu darbības lietotnē, gan pilnajai internetbankai.

Vēl vairāk iespēju

photo

C kartes

Bezmaksas pārskaitījumi Eiropā un bezmaksas naudas izņemšana no jebkura pasaules bankomāta. C REWARDS balvas un atlaides.
Uzzināt vairāk
photo

Maksājumu aksesuāri

Izvēlies savu bezkontakta maksāšanas veidu – gredzenu, aproci vai uzlīmi.
Uzzināt vairāk
photo

Kreditēšanas piedāvājums

Noskaidro tev pieejamo aizdevuma summu dažu minūšu laikā.
Uzzināt vairāk
chat logo