Pāriet uz lapas saturu

Kļūsti par klientu attālināti

Šis ir īstais brīdis atvērt kontu Citadelē – pilnībā attālināti, ātri un jebkurā diennakts laikā.
Kļūsti par klientu līdz 30.06.2025. un lieto jebkuru biznesa komplektu 12 mēnešus bez maksas.

Biznesa komplekts

12 mēneši bez maksas jaunajiem klientiem.

POS terminālis

Pirmie 6 vai 12 mēneši bez nomas maksas.*

C Business karte

Gadu bez maksas, izvēloties kādu no biznesa komplektiem.

* Jaundibinātiem uzņēmumiem, kas reģistrēti pēdējo 12 mēnešu laikā, atlaide POS termināļa nomas maksai tiek piemērota uz 12 mēnešiem, sākot no līguma parakstīšanas dienas. Visiem pārējiem uzņēmumiem atlaide tiek piemērota uz 6 mēnešiem. Piedāvājums spēkā jaunajiem un esošajiem klientiem, parakstot līgumu līdz 01.06.2025., un ir piemērojams, ja klientam pēdējo 6 mēnešu laikā nav bijis aktīvs šī pakalpojuma līgums ar Citadeli. Atlaide tiek piešķirta ne vairāk kā 3 POS termināļiem vienam klientam.

Kļūsti par klientu, nenākot uz filiāli

Laiks ir nauda, tāpēc nevienam nepatīk tērēt laiku lietām, ko var paveikt ātri. Mēs Citadelē saprotam laika vērtību, tāpēc piedāvājam iespēju arī uzņēmuma kontu atvērt attālināti – tev ērtā laikā un vietā.

  • Aizpildi pieteikumu un anketu attālināti, ja vari pārstāvēt savu uzņēmumu vienpersoniski. Viss, kas nepieciešams – kvalificētais SmartID, eID vai e-Paraksts MOBILE identifikācijai un pieteikuma parakstīšanai.
  • Sagaidi apstiprinājuma ziņu no bankas un sāc izmantot savu kontu Internetbankā.
  • Saņem C Business karti pa pastu.
  • Izbaudi priekšrocības, ko sniedz uzņēmuma konts Citadelē!

Biznesa komplekti

Izvēlies kādu no biznesa komplektiem un izmanto ikdienas pakalpojumus izdevīgāk - par vienu fiksētu mēneša maksu. Visos komplektos ir iekļauts:

  • Neierobežots skaits bezmaksas elektroniskie pārskaitījumi uz kontiem Citadele bankā (nepieslēdzot biznesa komplektu, par katru maksājumu - 0.20 EUR).
  • Noteikts skaits bezmaksas elektroniskie EUR maksājumi uz citām bankām Eiropā (nepieslēdzot biznesa komplektu, par katru maksājumu - 0.55 EUR).
  • Noteikts skaits C Business kartes 1 gadu bez komisijas maksas (nepieslēdzot biznesa komplektu, katra karte - 4.50 EUR/mēn.).
  • Noteikts skaits bezmaksas norēķinu konti (nepieslēdzot biznesa komplektu, katrs konts - 4.50 EUR/mēn.).
photo

Pagaidu konts

Esi spēris pirmo soli jauna biznesa tapšanā un nu ir vajadzīgs arī bankas konts? Mēs esam parūpējušies, lai tā atvēršana būtu maksimāli vienkārša. Atver pagaidu kontu attālināti*:

  • Aizpildi pieteikumu pagaidu konta atvēršanai.**
  • Kad pagaidu konts tiks atvērts, e-pastā saņemsi elektroniski parakstītu iesniegumu no bankas, kurā norādīts pagaidu norēķinu konta numurs.
  • Veic pamatkapitāla iemaksu.
  • Kad būsi dibinājis uzņēmumu, pārformē pagaidu kontu par patstāvīgu kontu attālināti.

* Pagaidu konta attālināta atvēršana iespējama tikai Latvijas Republikas jaundibināmām sabiedrībām, kam ir viens dibinātājs, Latvijas Republikas rezidents.
** Pirms uzņēmuma dibināšanas, pārliecinies, vai tā nosaukums ir unikāls https://www.ur.gov.lv/lv/.

  • Pirmo gadu lieto C Business karti bez maksas, izvēloties kādu no biznesa komplektiem.
  • Saņem izdevīgas atlaides pie mūsu sadarbības partneriem visā Baltijā.
  • Esi apdrošināts gan iepērkoties, gan ceļojot.
  • Iemaksā naudu Citadeles bankomātos bez maksas.
Uzzināt vairāk
photo

Aizdevums dažādām vajadzībām - no sīkiem remontdarbiem līdz noliktavas piepildīšanai pirms aktīvās sezonas.

  • Aizdevums no 1000 līdz 70 000 EUR (ar ALTUM garantiju), atkarībā no tava uzņēmuma apgrozījuma
  • Ērts atmaksas grafiks līdz pat 5 gadiem
  • Fiksēta procentu likme no 9 % gadā
  • Ķīla nav nepieciešama – mikrokredītu vari saņemt bez ķīlas un nekustamā īpašuma nodrošinājuma
photo
  • Pieņem naudu no visiem klientiem ar piemērotāko maksājumu karšu termināli
  • Lieto jebkuru POS termināli pirmos 12 mēnešus bez nomas maksas
  • Piedāvā pircējiem skaidras naudas izmaksu tavā tirdzniecības vietā
  • Izmanto valūtas maiņas maksājumus karšu terminālī. Piedāvā tūristiem maksāt viņa kartes valūtā un pelni procentus! Klientiem patiks, jo konta izrakstā būs tā pati summa, kas karšu terminālī
Pieteikties
photo

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Aizpildi pieteikumu Citadeles mājaslapā, turklāt tavu izvēlēto bankas maksājumu karti Latvijas robežās piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu attālināti, jāizpildās šiem kritērijiem:

  • uzņēmuma juridiskā forma ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS);
  • uzņēmums ir aktīvs un reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā;
  • uzņēmums ir maksātspējīgs;
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā;
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība;
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā.

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadeles klientu attālināti, sākotnēji internetbankā tiks noteikts limits izejošajiem pārskaitījumiem dienā - maksimalā pārskaitījumu kopsumma dienā drīkst būt līdz 60 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko biznesa komplektu. Atkarībā no izvēlētā plāna, varēsi lietot zemāk norādītos pakalpojumus.

  • Noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus.
  • Noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus.
  • Noteiktu skaitu bezmaksas C Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.
  • Neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārskatījumus.
  • Neierobežotu skaitu Mastercard Business Debit kartes bez maksas.

Papildus tiks noformēta internetbanka.

  • Ja jau esi mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties - izmantot esošo pieslēgumu vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds).
  • Ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsi pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies. Ja pieteikums būs veiksmīgs, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi". Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un detalizētu informāciju par noformētajiem Citadeles pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

Kā aktivizēt internetbanku? 

Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā "Mani pieteikumi".

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Kad lietotne lejupielādēta, aktivizē MobileSCAN, sekojot instrukcijām. 

5) Kad MobileSCAN veiksmīgi aktivizēts, pieslēdzies internetbankai ar īsziņā saņemto pieslēgšanās vārdu.

Iesniedzamie dokumenti darījuma attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu vari kļūt attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz zemāk minētie dokumenti atkarībā no juridiskās personas statusa.

Vēl nereģistrētai juridiskai personai (pagaidu konts)

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/personas apliecība (ID karte)).

Reģistrētai juridiskai personai

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).
  • Patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras).

Kādēļ es nevaru izmantot savu internetbanku, lai aizpildītu un parakstītu pieteikumu?

Lai aizpildītu pieteikumu ir jāizmanto kvalificēts elektroniskais paraksts, kas juridiskā spēka ziņā ir līdzvērtīgs parakstam ar roku. Latvijā kvalificētie elektroniskie paraksti ir: 

  • SmartID QES; 
  • LVRTC uzturētais eParaksts. 

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

Vairāk jautājumu
Kas jāzina pirms pieteikšanās?

Ja vēl neesi mūsu biznesa klients, vari pievienoties mums, nenākot uz banku! Aizpildi pieteikumu Citadeles mājaslapā, turklāt tavu izvēlēto bankas maksājumu karti Latvijas robežās piegādāsim bez maksas.

Lai kļūtu par klientu attālināti, jāizpildās šiem kritērijiem:

  • uzņēmuma juridiskā forma ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), individuālais komersants (IK), zemnieku vai zvejnieku sabiedrība (ZS);
  • uzņēmums ir aktīvs un reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā;
  • uzņēmums ir maksātspējīgs;
  • uzņēmums saimniecisko darbību veic Latvijā;
  • tev kā uzņēmuma pārstāvim ir izdota Latvijas Republikas pilsoņu vai nepilsoņu pase vai personas apliecība;
  • tev ir tiesības vienpersoniski pārstāvēt uzņēmumu;
  • tev ir kvalificēts elektroniskais paraksts - SmartID QES vai LVRTC uzturētais eParaksts Latvijā.

Ja kāds no augstāk minētajiem punktiem neizpildās, gaidīsim tevi jebkurā no mūsu bankas filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (veic pierakstu šeit).

Ņem vērā, ka kļūstot par Citadeles klientu attālināti, sākotnēji internetbankā tiks noteikts limits izejošajiem pārskaitījumiem dienā - maksimalā pārskaitījumu kopsumma dienā drīkst būt līdz 60 000 EUR. Šo nosacījumu var mainīt, ierodoties bankas filiālē.

 

Kādus pakalpojumus es saņemšu?

Piesakoties attālināti, izvēlies savam uzņēmumam izdevīgāko biznesa komplektu. Atkarībā no izvēlētā plāna, varēsi lietot zemāk norādītos pakalpojumus.

  • Noteiktu skaitu bezmaksas SEPA pārskatījumus.
  • Noteiktu skaitu bezmaksas norēķinu kontus.
  • Noteiktu skaitu bezmaksas C Business kartes ar kontu, pirmajā apkalpošanas gadā.
  • Neierobežotu skaitu bezmaksas iekšbankas pārskatījumus.
  • Neierobežotu skaitu Mastercard Business Debit kartes bez maksas.

Papildus tiks noformēta internetbanka.

  • Ja jau esi mūsu bankas klients un izmanto Citadeles internetbanku ar autorizācijas ierīci MobileSCAN, tad Tev būs iespēja izvēlēties - izmantot esošo pieslēgumu vai izveidot jaunu (tiks noformēta jauna MobileSCAN licence un pieslēgšanās vārds).
  • Ja tu šobrīd vēl neizmanto Citadeles internetbanku vai tev ir cita autorizācijas ierīce, tad tev tiks noformēts jauns internetbankas līgums ar jaunu pieslēgšanās vārdu un MobileSCAN licenci.

Kā aizpildīt pieteikumu?

Lai uzsāktu izpildi spied "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti" un iepazīsties ar pamatnosacījumiem. Pirms pieteikuma aizpildīšanas izvēlies sev piemērotāko autorizācijas veidu.

Esmu pabeidzis pieteikumu. Kas jādara tālāk?

Pēc tam, kad būsi pabeidzis pieteikšanos, bankas pārstāvis ar tevi sazināsies. Ja pieteikums būs veiksmīgs, tuvākajā laikā saņemsi sekojošu informāciju:

  • e-pastu par veiksmīgi pabeigtu pieteikumu un instrukciju, kā rīkoties tālāk;
  • īsziņu ar internetbankas pieslēgšanās vārdu (ja tika noformēts jauns internetbankas līgums).

Lai apskatītu detalizētu informāciju par noformētajiem pakalpojumiem, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi". Lai apskatītu sava pieteikuma statusu un detalizētu informāciju par noformētajiem Citadeles pakalpojumiem, autorizējies ar drošu elektronisku parakstu.

Kā aktivizēt internetbanku? 

Ja esi jauns internetbankas lietotājs un Tev ir  nepieciešams aktivizēt internetbankas autorizācijas ierīci MobileSCAN, dodies uz mājaslapas sadaļu "Mani pieteikumi".

1) Lai aktivizētu MobileSCAN, autorizējies sadaļā "Mani pieteikumi".

2) Pēc autorizācijas redzēsi detalizētu informāciju par uzņēmuma pieteikumu, noformētajiem pakalpojumiem un MobileSCAN aktivizāciju. 

3) Papildus lejupielādē Citadeles mobilo lietotni Goople play vai App store, lai MobileSCAN aktivizācija būtu iespējama. 

4) Kad lietotne lejupielādēta, aktivizē MobileSCAN, sekojot instrukcijām. 

5) Kad MobileSCAN veiksmīgi aktivizēts, pieslēdzies internetbankai ar īsziņā saņemto pieslēgšanās vārdu.

Iesniedzamie dokumenti darījuma attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu vari kļūt attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz zemāk minētie dokumenti atkarībā no juridiskās personas statusa.

Vēl nereģistrētai juridiskai personai (pagaidu konts)

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/personas apliecība (ID karte)).

Reģistrētai juridiskai personai

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).
  • Patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras).

Kādēļ es nevaru izmantot savu internetbanku, lai aizpildītu un parakstītu pieteikumu?

Lai aizpildītu pieteikumu ir jāizmanto kvalificēts elektroniskais paraksts, kas juridiskā spēka ziņā ir līdzvērtīgs parakstam ar roku. Latvijā kvalificētie elektroniskie paraksti ir: 

  • SmartID QES; 
  • LVRTC uzturētais eParaksts. 

Kā notiek pieteikšanās process?

  • Dodies uz mājaslapas sadaļu "Uzņēmumiem" > "Kļūsti par klientu" > "Kļūt par klientu" > "Kļūt par klientu attālināti"
  • Iepazīsties ar pamatnosacījumiem. 
  • Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu. 
  • Aizpildi informāciju par savu uzņēmumu. 
  • Paraksti pieteikumu ar iepriekš izvelēto kvalificēto elektronisko parakstu.

chat logo