MASTERCARD DEBIT KARTE

Bezkontakta norēķinu karte tavai ikdienai.

photo
icon

Bezkontakta norēķini

Maksā līdz 50 EUR bez PIN koda ievadīšanas.

icon

Naudas izņemšana bez maksas

Izņem līdz 750 EUR mēnesī bez komisijas maksas.

icon

Mobilā lietotne

Apstiprini maksājumus ar biometriju vai PIN kodu.

Pieejamie pakalpojumi

  • Izmanto bezkontakta norēķinus ar karti vai Apple Pay.
  • Izņem skaidru naudu līdz 750 EUR mēnesī bez komisijas maksas neierobežotu reižu skaitu Citadeles bankomātos un vienu reizi mēnesī citos bankomātos.
  • Pārvaldi maksājumus Citadeles mobilajā lietotnē - apstiprini maksājumus ar FaceID, pirkstu nospiedumu vai kodu. Maini kartes PIN kodu, bloķē un atbloķē karti, saraksties ar banku turpat lietotnē.
photo

Ieskaties! C kartes – vēl labākai ikdienai

Padari savu ikdienu baudāmāku, krājot punktus par veiktajiem pirkumiem un izmantojot citas C kartes sniegtās priekšrocības. Tu noteikti tās novērtēsi!

  • Bezmaksas pārskaitījumi Latvijā un Eiropā.
  • Bezmaksas naudas izņemšana no bankomātiem visā pasaulē.
  • Plaša apdrošināšana ceļojumiem un pirkumiem.
  • Iespējams piesaistīt kredītlimitu līdz 15 000 EUR.
  • C REWARDS atlaides un balvas.
Uzzināt vairāk
photo

Neatradi atbildi uz savu jautājumu?

Apmeklē mūsu interaktīvo palīgu un atrodi sev nepieciešamo informāciju

Interaktīvais palīgs
Kāda informācija par karti ir jāievada, lai veiktu pirkumu internetā?

Lai pirkumi internetā būtu droši, mēs izmantojam Verified by Visa/MasterCard® SecureCode™ tehnoloģijas, kas nodrošina maksājumu kartes lietotāja papildu identifikāciju interneta vidē pirkuma veikšanas brīdī, novēršot krāpniecības gadījumu iespējamību interneta veikalos. Šīs tehnoloģijas nodrošina arī naudas un datu aizsardzību.


Interneta veikals jeb tirgotājs pats nosaka, vai viņa mājaslapā būs 3D secure tehnoloģija. Tirgotājs, kas piedalās programmā SecureCode/Verified by Visa/SafeKey, pieprasa bankai apstiprināt pircēja tiesības izmantot šo karti. Banka savukārt lūdz personu, kas veic maksājumu, ievadīt slepenu kodu, kas ir zināms tikai bankai un likumīgam kartes lietotājam. Ja kods ir ievadīts nepareizi, maksājums tiek atcelts. Līdz ar to citai personai piederošas kartes izmantošana interneta veikalā, kas piedalās programmā SecureCode/Verified by Visa/SafeKey, kļūst neiespējama.

 

Vispirms ir jāpārbauda vai ir aktivizēta iespēja veikt pirkumus internetā. To var izdarīt mobilajā lietotnē sadaļā "Kartes" izvēlēties ierakstu "Pirkumi internetā" un aktivizēt, pabīdot uz labo pusi, lai iedegas zilā krāsā. Ja ir pelēkā krāsā, tas nozīmē, ka nav aktivizēta iespēja veikt pirkumus internetā.

Veicot pirkuma apmaksu internetā, jāaizpilda informācija par maksājumu karti. Lai apstiprinātu maksājumu, ievadi sekojošu informāciju par maksājumu karti:

 – Vārds, uzvārds;
 – Maksājumu kartes numurs;
 – Maksājumu kartes derīguma termiņš;
 – CVV2/CVC2 - 3 cipari, kas redzami maksājumu kartes otrā pusē.

 

Pēc informācijas ievadīšanas nospied Turpināt un, ja tirgotājam ir 3D secure, nākamajā solī tev automātiski tiks piedāvāts ievadīt Citadeles internetbankas pieslēgšanās vārdu un autorizācijas kodu īpaši izveidotajā un aizsargātajā lapā ar Citadeles logotipu. Ja tirgotājam nav 3D secure, pietiks ar kartes datiem un nebūs jāpieslēdzas internetbankai.

Ievadi savu Citadeles internetbankas pieslēgšanās vārdu.
Atceries, ka tas vienmēr ir rakstāms ar lielajiem burtiem.

Ja izvēlējies apstiprināt maksājumu ar MobileSCAN/Digipass 780, telefonā automātiski parādīsies informācija, kas prasīs ievadīt PIN kodu.

Ja izvēlējies apstiprināt maksājumu ar Kodu karte/Kodu kalkulators, tev būs jāievada pieslēgšanās vārds un parole, ko izmanto, pieslēdzoties Citadeles internetbankai. 
Atceries, ka pieslēgšanās vārds vienmēr ir rakstāms ar lielajiem burtiem.

Pēc Turpināt nospiešanas atvērsies logs, kur būs jāievada kods no kodu kartes un 5 ciparu kods, ko saņemsi īsziņā.
 

Kā nomainīt maksājumu kartes PIN kodu bankas mobilajā lietotnē?

Lai nomainītu maksājumu kartes PIN kodu, autorizējies mobilajā lietotnē, izmantojot MobileSCAN, biometriju vai kodu kalkulatoru. Sadaļā Pārskats spied uz kartes ikonu ekrāna augšējā daļā, izvēlies maksājumu karti, kurai vēlies nomainīt PIN kodu, un spied Kartes PIN koda maiņa.

Ņem vērā, ka PIN maiņas funkcija ir pieejama pieslēdzoties lietotnē gan ar MobileSCAN PIN/ Touch ID/ Face ID, gan ar kodu kalkulatoriem, bet ne ar kodu karti.

Nospied "Izveidot jaunu PIN" un 2 reizes ievadi jauno PIN kodu.

Apstiprini darbību, ievadot MobileSCAN PIN kodu.

Obligāti ievieto maksājumu karti ar nomainīto PIN kodu jebkuras bankas bankomātā (Latvijā vai ārzemēs, jebkurā, kur tiek lasīts kartes čips) un veic jebkuru darbību, piemēram, apskati konta atlikumu vai izņem skaidru naudu.

Tikai pēc kartes ielikšanas bankomātā PIN kods tiks apstiprināts.

Ja tev vēl nav Citadeles mobilā lietotne, ieskaties šeit. Ja ir traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei, ieskaties šiet.

Esi saņēmis jaunu karti pie jaunā konta

  • Pēc pieteikuma saņemšanas karte tiek izsūtīta 3 darba dienu laikā uz tevis norādīto adresi
  • PIN koda aploksni saņemsi 2 dienas vēlāk (drošības apsvēruma dēļ netiek sūtīta vienā aploksnē ar jauno karti). 

Kad karte ir saņemta, to ir nepieciešams aktivizēt. To ir iespējams veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē. Par to, kā aktivizēt karti, lasi Kartes aktivizācija.
Atceries, ka vari izveidot jaunu PIN kodu Citadeles mobilajā lietotnē, negaidot aploksni ar PIN.

Ja tomēr vēlies lietot bankas ģenerēto PIN, tad to vari atrast PIN aploksnē (skatīt attēlu).


Ērtākai pakalpojumu izmantošanai iesakām Citadeles lietotnē pielāgot kartes iestatījumus savām vajadzībām - bezkontakta maksājumus, pirkumus internetā, kā arī iespēju aplūkot kartes limitus. Vairāk par lietotnes funkcijām skaties šeit.
 

 

Ko darīt, ja karte tiek nozagta vai pazaudēta? Kā nobloķēt karti?

Ja tava Karte in nozagta vai pazaudēta, tūliņ bloķē to Citadeles mobilajā lietotnē vai sazinies ar banku, zvanot +371 6701 0000.  Citadeles kartes var bloķēt arī uz laiku, kas nozīmē, ka varēsi to atbloķēt, ja karte atradīsies un pazušanas laikā nebūs nokļuvusi citu cilvēku rokās. 

Pazaudētas vai nozagtas kartes aizvietošana

Ja tava maksājumu karte ir nozaudēta vai nozagta, aizvieto to pats - Citadeles internetbankas sadaļā "Konti un kartes" izvēlies pieteikumu "Aizvietot esošu karti". Ja procesā rodas neskaidrības, ieskaties interaktīvajā palīgā.

Savu jauno karti saņemsi pa pastu.

Vairāk jautājumu
Kāda informācija par karti ir jāievada, lai veiktu pirkumu internetā?

Lai pirkumi internetā būtu droši, mēs izmantojam Verified by Visa/MasterCard® SecureCode™ tehnoloģijas, kas nodrošina maksājumu kartes lietotāja papildu identifikāciju interneta vidē pirkuma veikšanas brīdī, novēršot krāpniecības gadījumu iespējamību interneta veikalos. Šīs tehnoloģijas nodrošina arī naudas un datu aizsardzību.


Interneta veikals jeb tirgotājs pats nosaka, vai viņa mājaslapā būs 3D secure tehnoloģija. Tirgotājs, kas piedalās programmā SecureCode/Verified by Visa/SafeKey, pieprasa bankai apstiprināt pircēja tiesības izmantot šo karti. Banka savukārt lūdz personu, kas veic maksājumu, ievadīt slepenu kodu, kas ir zināms tikai bankai un likumīgam kartes lietotājam. Ja kods ir ievadīts nepareizi, maksājums tiek atcelts. Līdz ar to citai personai piederošas kartes izmantošana interneta veikalā, kas piedalās programmā SecureCode/Verified by Visa/SafeKey, kļūst neiespējama.

 

Vispirms ir jāpārbauda vai ir aktivizēta iespēja veikt pirkumus internetā. To var izdarīt mobilajā lietotnē sadaļā "Kartes" izvēlēties ierakstu "Pirkumi internetā" un aktivizēt, pabīdot uz labo pusi, lai iedegas zilā krāsā. Ja ir pelēkā krāsā, tas nozīmē, ka nav aktivizēta iespēja veikt pirkumus internetā.

Veicot pirkuma apmaksu internetā, jāaizpilda informācija par maksājumu karti. Lai apstiprinātu maksājumu, ievadi sekojošu informāciju par maksājumu karti:

 – Vārds, uzvārds;
 – Maksājumu kartes numurs;
 – Maksājumu kartes derīguma termiņš;
 – CVV2/CVC2 - 3 cipari, kas redzami maksājumu kartes otrā pusē.

 

Pēc informācijas ievadīšanas nospied Turpināt un, ja tirgotājam ir 3D secure, nākamajā solī tev automātiski tiks piedāvāts ievadīt Citadeles internetbankas pieslēgšanās vārdu un autorizācijas kodu īpaši izveidotajā un aizsargātajā lapā ar Citadeles logotipu. Ja tirgotājam nav 3D secure, pietiks ar kartes datiem un nebūs jāpieslēdzas internetbankai.

Ievadi savu Citadeles internetbankas pieslēgšanās vārdu.
Atceries, ka tas vienmēr ir rakstāms ar lielajiem burtiem.

Ja izvēlējies apstiprināt maksājumu ar MobileSCAN/Digipass 780, telefonā automātiski parādīsies informācija, kas prasīs ievadīt PIN kodu.

Ja izvēlējies apstiprināt maksājumu ar Kodu karte/Kodu kalkulators, tev būs jāievada pieslēgšanās vārds un parole, ko izmanto, pieslēdzoties Citadeles internetbankai. 
Atceries, ka pieslēgšanās vārds vienmēr ir rakstāms ar lielajiem burtiem.

Pēc Turpināt nospiešanas atvērsies logs, kur būs jāievada kods no kodu kartes un 5 ciparu kods, ko saņemsi īsziņā.
 

Kā nomainīt maksājumu kartes PIN kodu bankas mobilajā lietotnē?

Lai nomainītu maksājumu kartes PIN kodu, autorizējies mobilajā lietotnē, izmantojot MobileSCAN, biometriju vai kodu kalkulatoru. Sadaļā Pārskats spied uz kartes ikonu ekrāna augšējā daļā, izvēlies maksājumu karti, kurai vēlies nomainīt PIN kodu, un spied Kartes PIN koda maiņa.

Ņem vērā, ka PIN maiņas funkcija ir pieejama pieslēdzoties lietotnē gan ar MobileSCAN PIN/ Touch ID/ Face ID, gan ar kodu kalkulatoriem, bet ne ar kodu karti.

Nospied "Izveidot jaunu PIN" un 2 reizes ievadi jauno PIN kodu.

Apstiprini darbību, ievadot MobileSCAN PIN kodu.

Obligāti ievieto maksājumu karti ar nomainīto PIN kodu jebkuras bankas bankomātā (Latvijā vai ārzemēs, jebkurā, kur tiek lasīts kartes čips) un veic jebkuru darbību, piemēram, apskati konta atlikumu vai izņem skaidru naudu.

Tikai pēc kartes ielikšanas bankomātā PIN kods tiks apstiprināts.

Ja tev vēl nav Citadeles mobilā lietotne, ieskaties šeit. Ja ir traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei, ieskaties šiet.

Esi saņēmis jaunu karti pie jaunā konta

  • Pēc pieteikuma saņemšanas karte tiek izsūtīta 3 darba dienu laikā uz tevis norādīto adresi
  • PIN koda aploksni saņemsi 2 dienas vēlāk (drošības apsvēruma dēļ netiek sūtīta vienā aploksnē ar jauno karti). 

Kad karte ir saņemta, to ir nepieciešams aktivizēt. To ir iespējams veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē. Par to, kā aktivizēt karti, lasi Kartes aktivizācija.
Atceries, ka vari izveidot jaunu PIN kodu Citadeles mobilajā lietotnē, negaidot aploksni ar PIN.

Ja tomēr vēlies lietot bankas ģenerēto PIN, tad to vari atrast PIN aploksnē (skatīt attēlu).


Ērtākai pakalpojumu izmantošanai iesakām Citadeles lietotnē pielāgot kartes iestatījumus savām vajadzībām - bezkontakta maksājumus, pirkumus internetā, kā arī iespēju aplūkot kartes limitus. Vairāk par lietotnes funkcijām skaties šeit.
 

 

Ko darīt, ja karte tiek nozagta vai pazaudēta? Kā nobloķēt karti?

Ja tava Karte in nozagta vai pazaudēta, tūliņ bloķē to Citadeles mobilajā lietotnē vai sazinies ar banku, zvanot +371 6701 0000.  Citadeles kartes var bloķēt arī uz laiku, kas nozīmē, ka varēsi to atbloķēt, ja karte atradīsies un pazušanas laikā nebūs nokļuvusi citu cilvēku rokās. 

Pazaudētas vai nozagtas kartes aizvietošana

Ja tava maksājumu karte ir nozaudēta vai nozagta, aizvieto to pats - Citadeles internetbankas sadaļā "Konti un kartes" izvēlies pieteikumu "Aizvietot esošu karti". Ja procesā rodas neskaidrības, ieskaties interaktīvajā palīgā.

Savu jauno karti saņemsi pa pastu.

Vēl vairāk iespēju

photo

C kartes

Bezmaksas pārskaitījumi Eiropā un bezmaksas naudas izņemšana no jebkura pasaules bankomāta. C REWARDS balvas un atlaides.
Uzzināt vairāk
photo

Mobilā lietotne

Izmanto bankas pakalpojumus sev ērtā vietā un laikā. Maksājumus apstiprini ar seju vai pirksta nospiedumu.
Uzzināt vairāk
photo

Maksājumu aksesuāri

Izvēlies savu bezkontakta maksāšanas veidu – gredzenu, aproci vai uzlīmi.
Uzzināt vairāk
photo

Kreditēšanas piedāvājums

Noskaidro tev pieejamo aizdevuma summu dažu minūšu laikā.
Uzzināt vairāk
chat logo