Darbības bankomātos

Gadījumi, kad bankomātā iestrēgusi nauda

Gadījumos, kad nauda, kas tika ievietota bankomātā iemaksai, tajā iesprūst, vispirms mēģini to izvilkt ārā un iemaksāt no jauna.
Ja tas neizdodas, tad visticamāk, bankomāts neatdos arī maksājumu karti, jo bankomātā būs notikusi sistēmas kļūda.

Jārīkojas šādi:

1. Pārbaudi konta izrakstu internetbankā vai mobilajā lietotnē, lai pārliecinātos, vai iemaksātā nauda ir ieskaitīta kontā.

Internetbankā
Lai pārbaudītu, vai naudas līdzekļi tika ieskaitīti un kādā apjomā, ieej internetbankas sadaļā Konti un kartes. Atrodi kontu, kuram ir piesaistīta maksājumu karte, kurā veici naudas iemaksu bankomātā.
Informācija ir jāpārbauda konta izrakstā.
Apskati, vai summa, ko ievietoji bankomātā, ir ieskaitīta.

Mobilajā lietotnē
Atver mobilo lietotni un sākuma ekrānā Atlikums uzspied uz kartes, kurā tika veikta naudas iemaksa bankomātā, lai pārbaudītu, vai nauda ir ieskaitīta.

2. Ja ieskaitītās naudas summa sakrīt ar to, ko ievietoji bankomātā, tad viss kārtībā.
Ja summas tomēr nesakrīt vai arī nauda nav ieskaitīta vispār, tad jāraksta reklamācija, par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Lai aizpildītu iesniegumu, ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Iesniegumā aizpildīt visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti. 

Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu paraksti un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 
Ņem vērā, ka reklamācijas iesniegums tiks izskatīts 14 dienu laikā. 
Tev būs arī jāaizvieto maksājumu karte, ko bankomāts neizdeva atpakaļ.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?