Maksājumu kartes

Bērna vai aizbilstamā C smart komplekta pieteikums internetbankā

Ja esi mūsu bankas klients ar derīgu, Latvijā izdotu pilsoņa ID karti vai pasi, pieteikumu bērna konta atvēršanai vari iesniegt attālināti internetbankā.
Pieteikumu mēs izskatīsim 2 darba dienu laikā. C smart karti un tās PIN kodu nedēļas laikā nosūtīsim pa pastu uz pieteikumā noradīto adresi.
Lai atvērtu bērnam vai aizbilstamajam kontu, dodies uz internetbankas sadaļu “Konti un kartes” un izvēlies rīkojuma formu “Pasūtīt karti bērnam”. 

Ņem vērā! Ar šo pieteikumu, tavs bērns (vai aizbilstamais) kļūs par AS “Citadele Banka” klientu un saņems šādus bankas produktus:

  • C smart karti, kurai piesaistīts norēķinu konts.
  • Pieeju internetbankai ar autorizācijas ierīci MobileSCAN.
  • Iespēju piedalīties bankas lojalitātes programmā C REWARDS, uzkrāt punktus un saņemt balvas.

Citu pakalpojumu noformēšana šī pieteikuma ietvaros nav iespējama!

Pieteikuma formā ir jānorāda informācija par bērnu (vai aizbilstamo), kurā lūdzam sniegt precīzu informāciju. Bez tās nevarēsim atvērt kontu bērnam.

Lūdzam sagatavot un pievienot šādus bērna personu identificējošus (ID) dokumentus. Attēlā lūdzam neaizklāt ne bildi, ne citu informāciju.

  • Ja bērns ir sasniedzis 15 gadu vecumu – nepieciešams bērna ID kartes vai pases attēls.
  • Ja bērns ir vecumā no 7 līdz 14 gadiem – lūdzu, augšupielādē bērna ID kartes, pases vai bērna dzimšanas apliecības attēlu (pēc izvēles).
  • Ja pievieno ID karti, lūdzu, iesniedz ID kartes abu pušu attēlus. Ja pievieno pases attēlu, pārliecinies, ka ir redzams pilns pases atvērums ar abām lapām.
  • Ja esi aizbildnis, pievieno arī bāriņtiesas lēmumu par aizbildnības nodibināšanu. Lēmumam jābūt parakstītam vai apstiprinātam ar e-zīmogu.

Tava bērna internetbankas pieslēgšanās:

  • Bērna internetbankas pieslēgšanās vārdu mēs nosūtīsim tev internetbankā. Pārbaudi ienākošo ziņu sadaļā “Sarakste ar banku → Sarakste ar banku un paziņojumi.
  • Paroli bērna internetbankai mēs nosūtīsim SMS veidā uz pieteikumā norādīto tālruņa numuru.

Par pieteikuma apstrādi mēs informēsim tevi, nosūtot īsziņu uz tavu telefona numuru.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?