Kļūsti par klientu

Iesniedzamie dokumenti darījuma attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu vari kļūt attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz zemāk minētie dokumenti atkarībā no juridiskās personas statusa.

Vēl nereģistrētai juridiskai personai (pagaidu konts)

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/personas apliecība (ID karte)).

Reģistrētai juridiskai personai

  • Klienta anketa.
  • Uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).
  • Patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras).

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?