Kļūsti par klientu

Iesniedzamie dokumenti darījumu attiecību uzsākšanai

Par Citadeles klientu var kļūt sev ērtākajā veidā – attālināti vai klātienē.

Uzsākot darījuma attiecības klātienē, jāiesniedz sekojoši dokumenti:

Vēl nereģistrēta juridiska persona (pagaidu konts): 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma dibināšanas lēmums vai līgums;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte).

Reģistrēta juridiska persona: 

  • klienta anketa;
  • uzņēmuma pārstāvja personu apliecinošs dokuments (pase/ ID karte);
  • patiesā labuma guvēju identifikācijas dati.

 

 


! Nepieciešamības gadījumā, ievērojot uz riskiem balstītu pieeju, Citadele var pieprasīt papildu dokumentus (piemēram, naudas līdzekļu izcelsmi apliecinošus dokumentus, īpašumtiesību struktūras apliecinošos dokumentus uzņēmumiem ar sarežģītu pārrobežu īpašumtiesību struktūru, darījumu pamatojošus dokumentu ar galvenajiem sadarbības partneriem, maksājumu iestādes/elektroniskās naudas iestādes gadījumā - NILLTPFN politikas un procedūras, u. c.)

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?