Interaktīvais palīgs

Kāda veida darbību ar kontiem vēlies veikt?

Izziņas

Standarta izziņu veidi: 

  • par konta esamību un/vai konta stāvokli (konta atlikumu vai konta pieejamo atlikumu izziņas pieprasījuma vai sagatavošanas brīdī);
  • par kontam piesaistītu maksājumu karšu esamību un statusu (aktīva/slēgta);
  • kontam piešķirto kredītlimitu izziņas pieprasījuma vai sagatavošanas brīdī;
  • pamatkapitāla iemaksu jaundibināta uzņēmuma kontā vai uzņēmuma kontā;
  • pamatkapitāla palielināšana, norādot attiecīgās skaidras naudas iemaksas vai kontā saņemtā maksājuma rekvizītus;
  • par kredīta, kurš izsniegts saskaņā ar līgumu „Kredīts privātam patēriņam”, "Līgumu par parāda samaksu" vai "Patēriņa kredīta līgumu", nenomaksāto atlikumu izziņas sagatavošanas brīdī.

Nestandarta izziņas:

  • informācija, nav spēkā esošas patēriņa kredītsaistības;
  • par mūsu informācijas sistēmās reģistrēto adresi, dokumentiem un rekvizītiem;
  • auditoriem un revidentiem, auditoru pieprasījumu un savstarpējo salīdzināšanas aktu apliecināšana;
  • informācija vai konkrētā persona ir bankas klients, tai ir bankas konts un no kura datuma tas ir atvērts;
  • citu informāciju, kas nav minēta augstāk un kuru pieprasa klients vai klienta pārstāvis, tiek uzskatīta par nestandarta izziņu.

Maksu par Standarta izziņām vari noskaidrot “Vienotajā pakalpojumu cenrādī”. Izvēlies kategoriju “Papildu pakalpojumi” > “Maksa par dokumentu izsniegšanu vai dokumentu pieņemšana un pārbaude” (piem. pilnvaras). Nestandarta izziņām komisijas maksa ir noteikta pēc vienošanās. Piesakot izziņu internetbankā, mēs precizēsim komisijas maksu par izziņas sagatavošanu pirms uzdevuma izpildes.

Izziņu vari saņemt:

  • Papīra formātā klātienē, norādītajā filiālē;
  • Internetbankā ar elektronisko parakstu apliecinātu PDF dokumentu.

Kā iesniegt izziņas pieprasījumu?

Izziņas pieprasījumu attālināti var noformēt internetbankā vai sūtot iesniegumu e-pastā un parakstot ar drošu elektronisko parakstu (e-parakstu).

  1. Autorizējies savā internetbankā, sadaļā “Sarakste ar banku” izvēlies “Rīkojums bankai”;
  2. Tēmas sadaļā norādi, kādu izziņu vēlies iegūt;
  3. Rīkojuma tekstā norādi atbilstošo informāciju;
  4. Atzīmē izziņas veidu;
  5. Norādi, ka piekrīti izziņas sagatavošanas komisijas maksai;
  6. Norādi, kādā valodā izziņa ir nepieciešama;
  7. Norādi saņemšanas vietu – iegūt izziņu turpat internetbankā vai filiālē, atzīmējot kurā filiālē vēlies to saņemt;
  8. “Iesniegt”.

Ja vēlies iesniegt izziņu e-pastā, norādi augstāk minēto informāciju iesniegumā (izziņas veidu, valodu, saņemšanas vietu), apstiprini to ar e-parakstu un nosūti uz info@citadele.lv.
Juridisko personu iesniegumi tiek pieņemti, ja iesniegumu ir apstiprinājusi uzņēmuma paraksttiesīgā persona atbilstoši Lursoft datiem.
Standarta izziņas izveidojam 1-2 dienu laikā, savukārt nestandarta izziņu sagatavošana var aizņemt līdz pat 2 nedēļām.
Tev ir gadījusies nestandarta situācija, kuru ar interaktīvo palīgu nevaram atrisināt. Aicinām tevi sazināties ar mums, zvanot pa tālr. +317 6701 0000. Sarunas laikā mēs pārliecināmies, ka zvani tu un esi kartes vai konta īpašnieks un, aplūkojot informāciju bankas sistēmās, varēsim sniegt tev detalizētu atbildi, kā rīkoties.
 

 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?