Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur varu atrast savu internetbankas pieslēgšanās vārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī, un zem tava vārda un uzvārda būs norādīts tavs internetbankas pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Traucējumi pieslēgties mobilajai lietotnei - Nepareizs pieslēgšanās vārds un/vai parole

Uzmanīgi pārbaudi ievadīto pieslēgšanās vārdu, pārbaudi, vai pirms un pēc lietotājvārda nav tukšuma zīmes. Pārbaudi ievadīto paroli – izmanto acs simbolu, lai pārbaudītu, vai ievadītā parole ir pareiza. Pārbaudi, vai nav iekļauti kādi slēpti vai neredzami simboli. Bieži vien neredzamie simboli parādās, ja parole tiek pārkopēta nevis ierakstīta.

Internetbankas Pieslēgšanās vārdu vari noskaidrot  parakstītajā iesniegumā: Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu.

Ja parole ir nepareiza, izmanto iespēju to atjaunot attālināti – spied Aizmirsāt paroli internetbankas sākumskatā un seko instrukcijai.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts