Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur varu atrast savu internetbankas pieslēgšanās vārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī, un zem tava vārda un uzvārda būs norādīts tavs internetbankas pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Kāda situācija ir gadījusies?

Nesaņem SMS ar kodu

Ja tu nesaņem SMS ar kodu, kas nepieciešams. lai pieslēgtos internetbankai,

  1. pārbaudi sava telefona iestatījumus un to, vai bankas telefona numurs (29300300) nav ievietots bloķēto numuru sarakstā.
  2. ja esi mainījis telefona numuru (neatkarīgi Latvijas vai ārzemju numurs) un neesi par to paziņojis bankai, sazinies ar mums, zvanot 67010000.
  3. Aicinām izmēģināt telefonā ieslēgt/izslēgt lidojuma režīmu, tādējādi atkārtoti pieslēgsies mobilo sakaru operatora tīklam un, iespējams, īsziņa tiks piegādāta.

Ja esi mainījis savu telefona numuru un paziņoji to bankai telefoniski pēdējo 5 dienu laikā, paroles atjaunošanas gadījumā zvani bankai, jo šajā situācijā to nav iespējams atjaunot attālināti.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts