Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu MobileSCAN autorizācijas PIN kodu (5 cipari)?

Lai varētu izmantot mobilo lietotni, ienāc internetbankā un aizpildi klienta anketu

Ievadot pieslēgšanās vārdu un paroli, parādās paziņojums: Atjauno savu klienta anketu.

Pieslēdzies internetbankai online.citadele.lv un atjauno informāciju savā klienta anketā, lai vari turpināt lietot bankas pakalpojumus. Klienta anketas atjaunināšana katram klientam ir obligāta reizi gadā, to nosaka likumu prasības.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?