Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai mobilajai lietotnei?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai mobilajai lietotnei?

Vai tu zini savu MobileSCAN autorizācijas PIN kodu (5 cipari)?

Traucējumi pieslēgties mobilajai lietotnei - Nepareizs pieslēgšanās vārds un/vai parole

Uzmanīgi pārbaudi ievadīto pieslēgšanās vārdu, pārbaudi, vai pirms un pēc lietotājvārda nav tukšuma zīmes. Pārbaudi ievadīto paroli – izmanto acs simbolu, lai pārbaudītu, vai ievadītā parole ir pareiza. Pārbaudi, vai nav iekļauti kādi slēpti vai neredzami simboli. Bieži vien neredzamie simboli parādās, ja parole tiek pārkopēta nevis ierakstīta.

Internetbankas Pieslēgšanās vārdu vari noskaidrot  parakstītajā iesniegumā: Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu.

Ja parole ir nepareiza, izmanto iespēju to atjaunot attālināti – spied Aizmirsāt paroli internetbankas sākumskatā un seko instrukcijai.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?