Kā atkārtoti aktivizēt MobileSCAN mobilajā lietotnē, ja man iepriekš jau ir bijis MobileSCAN?
Ja iepriekš lietoji ierīci ar pilnajiem MobileSCAN limitiem, tad, iegādājoties jaunu ierīci, tev nepieciešams tajā aktivizēt MobileSCAN caur internetbanku, lietojot savu iepriekšējo ierīci ar pilnajiem MobileSCAN limitiem. Šādā gadījumā jaunajā ierīcē tev tiks automātiski saglabāti pilnie MobileSCAN limiti.
Ja mobilā lietotne tika pārnesta no vecās ierīces vai atjaunota no "backup", to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna no AppStore/Google Play.
4. Pārbaudi, vai norādītais telefona numurs ir pareizs un nospied pogu “Saņemt īsziņu”. Ja noradītais numurs neatbilst, lūdzam sazināties ar banku un veikt izmaiņas kontaktinformācijā.
5. Uz tavu mobilo tālruni atnāks īsziņa ar ciparu kodu. Ja īsziņa nav atnākusi, nospied pogu “Saņemt īsziņu atkārtoti” (poga kļūs aktīva 30 sekundes pēc pirmā īsziņas sūtīšanas mēģinājuma).
9. Ja tava mobilā ierīce ir aprīkota ar Touch ID vai Face ID funkcionalitāti un ja vēlies to pieslēgt Citadeles mobilajai lietotnei, nospied pogu “Pieslēdz tagad” un seko lietotnes norādījumiem.
MobileSCAN limitus ir iespējams paaugstināt tikai bankas filiālēs, izņemot gadījumus, kad ierīce ir uzskatīta par nedrošu – tad paaugstināti limiti nebūs iespējami.
2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un mobilā tālruņa numuru. Ņem vērā, ka tālruņa numuram ir jāsakrīt ar to, kas ir reģistrēts bankas sistēmā (tas ir norādīts tavā klienta anketā). Tāpat lūdzam ņemt vērā, ka, ja tavs tālruņa numurs ir mainījies, un jauno numuru esi paziņojis mums attālināti pēdējo 7 dienu laikā, tu nevarēsi izmantot iespēju atjaunot paroli attālināti.
6. Tālāk ievadi īsziņā saņemto kodu atkārtoti un izveido jaunu paroli.
Svarīgi!
Attālināti atjaunot paroli var tikai internetbankā, mobilajā lietotnē tas nav iespējams.
Parole ir derīga 90 dienas. Parole nav nepieciešama ikdienas lietošanai, ja izmanto MobileSCAN.
Ja īsziņu ar kodu nesaņēmi, iesakām pārliecināties, ka tava reģistrētā kontaktinformācija ir korekta un izmantot kādu no zemāk redzamajām iespējām paroles atbloķēšanai
Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru, vai nav šādas autorizācijas ierīces, ar personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti) dodies uz filiāli, kur tev izsniegsim jaunu kodu karti. Savukārt, ja nobloķēji GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000.
Vietnē izmantojam savas un trešo pušu sīkdatnes, lai, ņemot vērā tavus paradumus, nodrošinātu ērtāku vietnes un tiešsaistes pakalpojumu lietošanu un piedāvātu tev interesējošu saturu un pakalpojumus. Vairāk uzzini Sīkdatņu lietošanas noteikumos. Tu vari piekrist sīkdatņu izmantošanai, nospiežot “Piekrītu”, vai noraidīt tās, nospiežot “Nepiekrītu”, kā arī jebkurā brīdī mainīt vai atcelt piekrišanu, nospiežot uz “Sīkdatņu iestatījumi”. Izvēloties noraidīt visas sīkdatnes, vietnē saglabāsim tikai funkcionālās sīkdatnes, kuras nepieciešamas, lai rūpētos par vietnes darbību un drošību, un kuru lietošanai mums tava piekrišana nav nepieciešama.
Par mārketinga sīkdatņu izmantošanu kreditēšanas pakalpojumiem
Vietnē izmantojam savas un trešo pušu sīkdatnes, lai, ņemot vērā tavus paradumus, piedāvātu tev interesējošus kreditēšanas pakalpojumus. Vairāk uzzini Sīkdatņu lietošanas noteikumos. Tu vari piekrist sīkdatņu izmantošanai, nospiežot “Piekrītu”, vai noraidīt tās, nospiežot “Nepiekrītu”, kā arī jebkurā brīdī mainīt vai atcelt piekrišanu, nospiežot uz “Sīkdatņu iestatījumi”. Izvēloties noraidīt visas sīkdatnes, vietnē saglabāsim tikai funkcionālās sīkdatnes, kuras nepieciešamas, lai rūpētos par vietnes darbību un drošību, un kuru lietošanai mums tava piekrišana nav nepieciešama.