Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Kādus "Push" paziņojumus vēlies saņemt?

Kā no jauna uzstādīt MobileSCAN paziņojumus, lai veiktu autorizāciju?

Skatīt pilna izmēra attēlu

No jauna uzstādīt MobileSCAN paziņojumus var Citadele lietotnē. Pieslēdzies lietotnei, izmantojot MobileSCAN. Noklikšķini uz profila ikonas augšējā labajā stūrī un izvēlies "MobileSCAN."

Skatīt pilna izmēra attēlu

Labajā augšējā stūrī būs uzgriežņa ikona. Nospiežot to, parādīsies visas tavas MobileSCAN ierīces. 

Skatīt pilna izmēra attēlu

Atrodi savu ierīci un nospied uz tās, pēc tam - uz "Uzstādīt paziņojumus vēlreiz".

Skatīt pilna izmēra attēlu

Kā izskatās MobileSCAN "Push" paziņojumi?

Šie paziņojumi izskatās tāpat kā citi Citadeles paziņojumi, bet, nospiežot uz tiem, tie aizved tevi uz Citadeles  mobilo lietotni.

Skatīt pilna izmēra attēlu

Citadeles lietotnē tev ir jāapstiprina šis pieprasījums ar MobileSCAN 5 ciparu kodu vai biometriju, piemēram, pirkstu nospiedumu.

Skatīt pilna izmēra attēlu

Pēc veiksmīga apstiprinājuma redzēsi, ka vari turpināt darbu.

 

 

 

 

Kā pārliecināties, ka es saņemu MobileSCAN "Push" paziņojumus?

Šo paziņojumu tu saņem brīžos, kad ir nepieciešams sevi autorizēt un apliecināt, ka tas tiešām esi tu, piemēram, mēģinot pieslēgties internetbankā. Kad tu ievadi savu lietotājvārdu, mēs uz tavu viedierīci nosūtām MobileSCAN paziņojumu, kuru atverot, tu ar savu MobileSCAN kodu apstiprini, ka tas tiešām esi tu.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts