Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Kādus "Push" paziņojumus vēlies saņemt?

Kā no jauna uzstādīt MobileSCAN paziņojumus, lai veiktu autorizāciju?

Lai no jauna uzstādītu MobileSCAN paziņojumus, pieslēdzies mobilajai lietotnei. Tālāk dodies uz sadaļu "Vairāk", kur nepieciešams atrast un nospiest MobileSCAN ikonu.

Labajā augšējā stūrī būs uzgriežņa ikona. Nospiežot to, parādīsies visas tavas MobileSCAN ierīces. 

Atrodi savu ierīci un nospied uz tās, pēc tam - uz "Uzstādīt paziņojumus vēlreiz".

Kā izskatās MobileSCAN "Push" paziņojumi?

Šie paziņojumi izskatās tāpat kā citi Citadeles paziņojumi, bet, nospiežot uz tiem, tie aizved tevi uz Citadeles  mobilo lietotni.

Citadeles lietotnē tev ir jāapstiprina šis pieprasījums ar MobileSCAN 5 ciparu kodu vai biometriju, piemēram, pirkstu nospiedumu.

Pēc veiksmīga apstiprinājuma redzēsi, ka vari turpināt darbu.

 

 

 

 

Kā pārliecināties, ka es saņemu MobileSCAN "Push" paziņojumus?

Šo paziņojumu tu saņem brīžos, kad ir nepieciešams sevi autorizēt un apliecināt, ka tas tiešām esi tu, piemēram, mēģinot pieslēgties internetbankā. Kad tu ievadi savu lietotājvārdu, mēs uz tavu viedierīci nosūtām MobileSCAN paziņojumu, kuru atverot, tu ar savu MobileSCAN kodu apstiprini, ka tas tiešām esi tu.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Kāds ir tavs viedierīces / tālruņa tips?

Kādi ir biežāk sastopamie gadījumi, kad netiek saņemti "Push" paziņojumi iOS viedtālrunī?

Dažkārt Citadeles lietotnes paziņojumi nestrādā, jo paziņojumu sūtīšana ir nobloķēta ierīces līmenī. Lai to atslēgtu, nepieciešams doties uz "Settings" → "Notifications". Atrodi sarakstā Citadeles lietotni un nospied uz tās. Pārliecinies, ka visi paziņojumi ir iespējoti.

Avots: https://support.apple.com/guide/iphone/change-notification-settings-iph7c3d96bab/ios

Vari arī pārbaudīt, vai tavai ierīcei nav uzstādīts "Do Not Disturb" režīms. Dodies uz "Settings" → "Do Not Disturb". Tur redzēsi, vai šis režīms nav aktivizēts.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts