Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles mobilo lietotni?

Kādus "Push" paziņojumus vēlies saņemt?

Kā pieslēgt "Push" paziņojumus par kartes vai konta darījumiem?

Sākumā pieslēdzies mobilajai lietotnei, tad spied uz  profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un izvēlies Push paziņojumi.

Šeit tu redzēsi vairākus paziņojumu tipus. Ja tev visi paziņojumi ir atslēgti, tad vari tos ieslēgt un nospiest pogu "Saglabāt".

Ja tomēr visi paziņojumu tipi ir aktīvi, tad nepieciešams veikt šādus soļus:

  1. Atslēgt visus paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt";
  2. Iziet no lietotnes un izslēgt to pilnībā ārā - tā, lai tā nebūtu redzama aktīvo lietotņu sarakstā.
  3. Atvērt lietotni no jauna un izpildīt pirmos divus soļus atkārtoti, tikai šoreiz, ieslēgt paziņojumus un nospiest pogu "Saglabāt".

Atverot lietotni no jauna, paziņojumiem vajadzētu strādāt. To vari pārbaudīt vairākos veidos:

  1. Pārskaitot naudu starp saviem kontiem, piemēram, vienu centu.
  2. Dodoties uz veikalu un maksājot ar karti vai telefonu.

Paziņojumi par kartes vai konta darījumiem pieejami privātpersonām.

Push notifikācijas ir bez maksas, toties, lai tās varētu saņemt ir jāizmanto internets mobilajā ierīcē (mobilie dati vai WiFi).

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts