vai arī spied pogu Cita summa, lai izvēlētos sev vēlamo izmaksas summu.
Iespējams izmaksāt naudu, sākot no 10 EUR, kā arī jebkuru summu, kura dalās ar 10, ņemot vērā tavas kartes skaidras naudas izņemšanas limitus. Standarta skaidras naudas izņemšanas limitus vari apskatīt šeit. Ar informāciju par skaidras naudas izņemšanas komisijas maksu, aicinām iepazīties Cenrādī.
Ja bankomātā ir beigušās 10 EUR banknotes, tad bankomāts paziņos, ar kādu summu jādalās izmaksas summai, lai bankomāts varētu izsniegt nepieciešamo summu.
Bankomāts izsniedz 10 EUR, 20 EUR un 50 EUR banknotes. Taču, ne vairāk kā 30 banknotes vienā reizē.
Kad nepieciešamie līdzekļi ir saskaitīti, bankomāts izdos prasīto summu, par to paziņojot uz ekrāna. Neaizmirsti paņem izdotās banknotes un pārskaitīt, vai izdota nepieciešamā summa.
Situācijās, kad veicot naudas izmaksu no bankomāta, tā iesprūst, nepieciešams:
Pārbaudīt konta izrakstu internetbankā vai mobilajā lietotnē, lai pārliecinātos, vai nauda ir/nav noņemta no konta;
Internetbankā
Lai pārbaudītu vai naudas līdzekļi tika noņemti no konta, ieej internetbankas sadaļā Konti un kartes. Atrodi kontu, kuram ir piesaistīta maksājumu karte, no kuras veici naudas izmaksu bankomātā.
Informācija ir jāpārbauda 2 vietās:
Rezervētā summa;
konta izrakstā.
Apskati, vai ir summa par veikto darījumu un noņemta vai rezervēta.
Mobilajā lietotnē
Atver mobilo lietotni un sākuma ekrānā Atlikums uzspied uz kartes, no kuras tika veikta naudas izmaksa bankomātā, un pārbaudi, vai summa par veikto darījumu ir noņemta/ rezervēta..
Ja nauda nav izdota, bet no konta ir noņemta, raksti reklamāciju par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Lai aizpildītu iesniegumu, ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Iesniegumā aizpildi visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti.
Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu paraksti un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci.
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture.
Ņem vērā, ka reklamācijas iesniegums tiks izskatīts 14 dienu laikā. Ja nav iespējams veikt iepriekš aprakstītas darbības, aicinām sazināties ar banku, zvanot 67010000.
Vietnē izmantojam savas un trešo pušu sīkdatnes, lai, ņemot vērā tavus paradumus, nodrošinātu ērtāku vietnes un tiešsaistes pakalpojumu lietošanu un piedāvātu tev interesējošu saturu un pakalpojumus. Vairāk uzzini Sīkdatņu lietošanas noteikumos. Tu vari piekrist sīkdatņu izmantošanai, nospiežot “Piekrītu”, vai noraidīt tās, nospiežot “Nepiekrītu”, kā arī jebkurā brīdī mainīt vai atcelt piekrišanu, nospiežot uz “Sīkdatņu iestatījumi”. Izvēloties noraidīt visas sīkdatnes, vietnē saglabāsim tikai funkcionālās sīkdatnes, kuras nepieciešamas, lai rūpētos par vietnes darbību un drošību, un kuru lietošanai mums tava piekrišana nav nepieciešama.
Par mārketinga sīkdatņu izmantošanu kreditēšanas pakalpojumiem
Vietnē izmantojam savas un trešo pušu sīkdatnes, lai, ņemot vērā tavus paradumus, piedāvātu tev interesējošus kreditēšanas pakalpojumus. Vairāk uzzini Sīkdatņu lietošanas noteikumos. Tu vari piekrist sīkdatņu izmantošanai, nospiežot “Piekrītu”, vai noraidīt tās, nospiežot “Nepiekrītu”, kā arī jebkurā brīdī mainīt vai atcelt piekrišanu, nospiežot uz “Sīkdatņu iestatījumi”. Izvēloties noraidīt visas sīkdatnes, vietnē saglabāsim tikai funkcionālās sīkdatnes, kuras nepieciešamas, lai rūpētos par vietnes darbību un drošību, un kuru lietošanai mums tava piekrišana nav nepieciešama.