Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Gadījumi, kad bankomāts neizdod pareizu naudas summu

Gadījumos, kad bankomāts neizdod pareizu naudas summu vai neizdod naudu pavisam, nepieciešams:
pārbaudīt konta izrakstu internetbankā vai mobilajā lietotnē, lai pārliecinātos, vai nauda ir/nav noņemta no konta;

Internetbankā
Lai pārbaudītu vai naudas līdzekļi tika noņemti no konta, ieej internetbankas sadaļā Konti un kartes. Atrodi kontu, kuram ir piesaistīta maksājumu karte, no kuras veici naudas izmaksu bankomātā.
Informācija ir jāpārbauda 2 vietās:

  • sadaļā Rezervētā summa;
  • konta izrakstā.

Apskati, vai ir summa par veikto darījumu un noņemta vai rezervēta. 

Mobilajā lietotnē
Atver mobilo lietotni un sākuma ekrānā Atlikums uzspied uz kartes, no kuras tika veikta naudas izmaksa bankomātā, un pārbaudi,  vai summa par veikto darījumu ir noņemta/ rezervēta..

Ja saņemtā naudas summa sakrīt ar to, kas noņemta no konta, tad viss kārtībā.
Ja summa nesakrīt vai arī nauda nav izdota, bet no konta ir noņemta,  raksti reklamāciju par neveiksmīgu darījumu bankomātā.

Lai aizpildītu iesniegumu, ir nepieciešams ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Iesniegumā nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti. 

Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu paraksti un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 

Ņem vērā, ka reklamācijas iesniegums tiks izskatīts 14 dienu laikā. 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts