Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Pārsniegts izmaksu dienas limits bankomātā

Mēdz gadīties situācijas, kad tiek veikta naudas izmaksa bankomātā, bet tiek pārsniegts izmaksu dienas limits.

Ar bankomāta skaidras naudas izņemšanas limitiem var iepazīties bankas cenrādī.

Ja ir nepieciešams palielināt skaidras naudas izņemšanas limitu, raksti iesniegumu internetbankā. Ar komisijas maksu par limita palielināšanu var iepazīties bankas cenrādī.

Lai uzrakstītu iesniegumu,  ieej internetbankā, nospied Sarakste ar banku > Rīkojums bankai.

Iesniegumā jāaizpilda obligātie lauki, kas atzīmēti ar zvaigznīti.
Rīkojuma tekstā obligāti jānorāda:

  1. Kādu limitu nepieciešams palielināt: dienas vai mēneša;
  2. Kartes numurs, kurai palielināt limitu;
  3. Uz kādu periodu palielināt skaidras naudas izņemšanas limitu (no - līdz: maksimums – līdz kartes derīguma termiņa beigām);
  4. Vēlamais limits: līdz kādai summai palielināt skaidras naudas izņemšanas limitu;
  5. Pamatojums, kāpēc ir nepieciešams limits, kas ir lielāks par standarta noteikto;
  6. Piekrišana bankas komisijas maksai.

Banka izskatīs iesniegumu un gadījumos, kad limita palielināšana tiks atteikta, komisijas maksa netiks noņemta.
Lūdzam ņemt vērā, ka iesniegumi tiek izskatīti darba dienās bankas darba laikā, un mēneša limitu palielināšana var prasīt ilgāku laiku.
Ja nepieciešama konsultācija, aicinām sazināties ar banku, zvanot +371 6701 0000.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts