Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Kā rīkoties,ja bankomātā iesprūst nauda?

Situācijās, kad veicot naudas izmaksu no bankomāta, tā iesprūst, nepieciešams:
Pārbaudīt konta izrakstu internetbankā vai mobilajā lietotnē, lai pārliecinātos, vai nauda ir/nav noņemta no konta;

Internetbankā
Lai pārbaudītu vai naudas līdzekļi tika noņemti no konta, ieej internetbankas sadaļā Konti un kartes. Atrodi kontu, kuram ir piesaistīta maksājumu karte, no kuras veici naudas izmaksu bankomātā.
Informācija ir jāpārbauda 2 vietās:

  • Rezervētā summa;
  • konta izrakstā.

Apskati, vai ir summa par veikto darījumu un noņemta vai rezervēta. 

Mobilajā lietotnē
Atver mobilo lietotni un sākuma ekrānā Atlikums uzspied uz kartes, no kuras tika veikta naudas izmaksa bankomātā, un pārbaudi,  vai summa par veikto darījumu ir noņemta/ rezervēta..

Ja nauda nav izdota, bet no konta ir noņemta, raksti reklamāciju par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Lai aizpildītu iesniegumu, ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Iesniegumā aizpildi visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti. 

Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu paraksti un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 

Ņem vērā, ka reklamācijas iesniegums tiks izskatīts 14 dienu laikā. Ja nav iespējams veikt iepriekš aprakstītas darbības, aicinām sazināties ar banku, zvanot 67010000.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts