Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Gadījumi, kad bankomātā ieskaitīta nepareiza naudas summa

Gadījumos, kad bankomāts ir nepareizi saskaitījis naudas summu, kas tika ievietota bankomātā iemaksai, pārbaudi konta izrakstu internetbankā vai mobilajā lietotnē, lai pārliecinātos, ka informācija sakrīt ar to, ko parādīja bankomāts.

Internetbankā
Lai pārbaudītu, vai naudas līdzekļi tika ieskaitīti un kādā apjomā, ieej internetbankas sadaļā Konti un kartes. Atrodi kontu, kuram ir piesaistīta maksājumu karte, kurā veici naudas iemaksu bankomātā.
Informācija ir jāpārbauda konta izrakstā.
Apskati, vai ir ieskaitīta summa, ko ievietoji bankomātā.

Mobilajā lietotnē
Atver mobilo lietotni un sākuma ekrānā Atlikums uzspied uz kartes, kurā tika veikta naudas iemaksa bankomātā, lai pārbaudītu, vai nauda ir ieskaitīta.

Ja ieskaitītā naudas summa sakrīt ar to, ko ievietoji bankomātā, tad viss ir kārtībā.
Ja summas tomēr nesakrīt vai arī nauda nav ieskaitīta vispār, raksti reklamāciju par neveiksmīgu darījumu bankomātā.

Lai aizpildītu iesniegumu, ieej internetbankas sadaļā Sarakste ar banku un izvēlies sarakstes veidu Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā.
Iesniegumā nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus, kuri ir atzīmēti ar zvaigznīti. 

Pēc informācijas norādīšanas noformēto pieteikumu paraksti un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. 
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 
Ņem vērā, ka reklamācijas iesniegums tiks izskatīts 14 darba dienu laikā.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?