Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Problēmas ar PIN kodu bankomātā

Gadījumos, kad esi pie bankomāta, bet neesi pārliecināts, vai pareizi atceries savu maksājumu kartes PIN kodu, vari rīkoties šādi:
1.) nomainīt PIN kodu mobilajā lietotnē, arī tad, ja neatceries iepriekšējo.
Kā nomainīt maksājumu kartes PIN kodu mobilajā lietotnē
Kā instalēt bankas mobilo lietotni

2.) ir doti 3 mēģinājumi atcerēties PIN kodu, ievadot to bankomātā.
Pēc pirmajām 2 nepareizi ievadītajām PIN koda reizēm, bankomātā rādīsies paziņojums Nepareizs PIN kods. Mēģināt vēlreiz?

Ja ar trešo reizi atcerējies savu pareizo PIN kodu, vari atbloķēt karti un turpināt to lietot. 

Pēc trešās nepareizi ievadītās PIN koda reizes bankomātā karte tiks nobloķēta.

Tev ir 3 iespējas kā atbloķēt PIN kodu:

  1. mobilajā lietotnē Kartes izvēlies attiecīgo karti un nospied Atbloķēt karti. Tagad vari mēģināt vēlreiz bankomātā vadīt PIN kodu.
  2. internetbankā
  3. zvanot uz 67010000

 

Ja joprojām neatceries PIN kodu un nav iespējas to mainīt mobilajā lietotnē, tev ir jāpasūta jauna maksājumu karte.
Gredzena PIN kodu izveidot un nomainīt var tikai mobilajā lietotnē.
Uzlīmes un aproces PIN kods tiek izsniegts filiālē kopā ar uzlīmi vai aproci. To var mainīt mobilajā lietotnē.
Ņem vērā, ka PIN kodu var mainīt tikai pats kartes lietotājs, jo viņš vienīgais drīkst šo kodu zināt.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts