Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar darbībām bankomātos?

Kā rīkoties, ja bankas bankomāts aizturējis maksājumu karti?

Var gadīties situācijas, kad bankomāts aiztur maksājumu karti tehnisku iemeslu dēļ. Tādos gadījumos aizturētā karte ir jāaizvieto, pasūtot tādu pašu karti un saglabājot esošo kontu.

Lai aizvietotu maksājumu karti, ieej internetbankas sadaļā "Konti un kartes" izvēlies sadaļu "Aizvietot esošu karti".

Atverot sadaļu "Aizvietot esošu karti", aizpildi visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Daļa no laukiem būs jau aizpildīti. Tādā gadījumā nepieciešams pārbaudīt vai informācija ir pareiza un, ja vajadzīgs, jāveic labojumi.

Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus.

Pēc informācijas norādīšanas, noformēto pieteikumu paraksti un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz "Tālāk" un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci

Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 

Karte tiek sagatavota un izsūtīta, uz tevis norādīto adresi, 3 darba dienu laikā.

 

 

Obligāti pārbaudi, vai pēc maksājumu kartes aizturēšanas ir/ nav izpildījies tavs plānotais darījums - naudas iemaksa/ izmaksa maksājumu kartes kontā. 

Nospied uz "Konti un kartes", atrodi kontu, kuram ir piesaistīta tā maksājumu karte, kuru bankomāts aizturēja.

Informācija ir jāpārbauda 2 vietās:
1. "Rezervētā summa". Šeit visbiežāk nauda tiek rezervēta gadījumos, ja tika izmantots citas bankas bankomāts. Nauda tiek rezervēta un no konta norakstās pēc pāris dienām.
2. un konta izrakstā.
Skaties vai sadaļā "Saņēmējs/maksātājs" redzi  bankomāta nosaukumu (bankomāta adrese + ATMP).

Gadījumos, kad redzi, ka naudas summa ir rezervēta vai norakstīta no konta, bet bankomāts neizdeva naudu no aizturētās maksājumu kartes,  vai arī veici naudas iemaksu un bankomāts naudu paņēma, bet kontā neieskaitīja, tad nepieciešams aizpildīt pieteikumu "Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā".

Lai aizpildītu iesniegumu par bankomātā neizdotu/ neieskaitītu naudu,  ir nepieciešams ieiet internetbankas sadaļā "Sarakste ar banku" un izvēlēties sarakstes veidu "Reklamācija par neveiksmīgu darījumu bankomātā".

Nepieciešams aizpildīt visus obligātos laukus, kas ir atzīmēti ar zvaigznīti.
Pēc informācijas norādīšanas, paraksti to un nosūti izpildei. Uzklikšķini uz "Tālāk" un apstiprini ar autorizācijas ierīci
Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture. 

 

 

Ņem vērā –ja maksājumu karte tika aizturēta un nauda netika izdota/ iemaksāta Citadeles bankomātā, tad reklamācijas iesniegums tiks izskatīts līdz 14 kalendārajām dienām. Bet, ja tas ir noticis citas bankas bankomātā, tad līdz 45 +10 dienām.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts