Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Kur saņēmi jauno karti?

Izvēlies pasūtītās kartes veidu

Esi saņēmis jaunu karti pie jaunā konta

Filiālē esam izsnieguši tev jauno karti un pin kodu.

Lai varētu izmantot karti pirkumiem, ir nepieciešams aktivizēt jauno karti, ja vien filiālē tas netika izdarīts. Karti ir iespējams aktivizēt internetbankā vai mobilajā lietotnē. Par to, kā aktivizēt karti, lasi Kartes aktivizācija.
Ērtākai pakalpojumu izmantošanai iesakām Citadeles lietotnē pielāgot kartes iestatījumus savām vajadzībām - bezkontakta maksājumus, pirkumus internetā, mainīt PIN kodu, bloķēt karti, kā arī iespēju aplūkot kartes limitus. Vairāk par lietotnes funkcijām skaties šeit.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts