Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Kur saņēmi jauno karti?

Izvēlies pasūtītās kartes veidu

Esi saņēmis jaunu karti pie jaunā konta

  • Pēc pieteikuma saņemšanas karte tiek izsūtīta 3 darba dienu laikā uz tevis norādīto adresi
  • PIN koda aploksni saņemsi 2 dienas vēlāk (drošības apsvēruma dēļ netiek sūtīta vienā aploksnē ar jauno karti). 

Kad karte ir saņemta, to ir nepieciešams aktivizēt. To ir iespējams veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē. Par to, kā aktivizēt karti, lasi Kartes aktivizācija.
Atceries, ka vari izveidot jaunu PIN kodu Citadeles mobilajā lietotnē, negaidot aploksni ar PIN.

Ja tomēr vēlies lietot bankas ģenerēto PIN, tad to vari atrast PIN aploksnē (skatīt attēlu).


Ērtākai pakalpojumu izmantošanai iesakām Citadeles lietotnē pielāgot kartes iestatījumus savām vajadzībām - bezkontakta maksājumus, pirkumus internetā, kā arī iespēju aplūkot kartes limitus. Vairāk par lietotnes funkcijām skaties šeit.
 

 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts