Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Kur saņēmi jauno karti?

Izvēlies pasūtītās kartes veidu

Esi saņēmis aizvietotu karti

Esi saņēmis aizvietotu karti, jo iepriekšēja karte tika:

  • nozagta;
  • nozaudēta;
  • atstāta bankomātā;
  • bojāta;
  • mainīts kartes īpašnieka vārds un / vai uzvārds;
  • aizmirsts PIN kods;
  • ir aizdomas par krāpniecību;
  • nav saņemta (bankā/ pa pastu)

-    Pēc pieteikuma saņemšanas karte tiek izsūtīta 3-5 darba dienu laikā uz tevis norādīto adresi.
-    PIN koda aploksni saņemsi 2 dienas vēlāk (drošības apsvēruma dēļ netiek sūtīta vienā aploksnē ar jauno karti). 

Kad karte ir saņemta, to ir nepieciešams aktivizēt. To ir iespējams veikt internetbankā vai mobilajā lietotnē. Par to, kā aktivizēt karti, lasi Kartes aktivizācija.
Atceries, ka vari izveidot jaunu PIN kodu Citadeles mobilajā lietotnē, negaidot aploksni ar PIN.

Ja tomēr vēlies lietot bankas ģenerēto PIN, tad to vari atrast PIN aploksnē (attēlā).

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts