Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Kā aizvietot maksājumu karti internetbankā?

Kartes aizvietošana ir tādas pašas kartes pasūtīšana un esošā konta saglabāšana.

Kartes aizvietošana tiek veikta gadījumos, kad:

  • Karte ir nozagta;
  • Karte nozaudēta;
  • Aizmirsts PIN kods;
  • Karte atstāta bankomātā;
  • Beidzas kartes derīguma termiņš;
  • Mainīts kartes īpašnieka vārds un /vai uzvārds;
  • Karte ir bojāta;
  • Ir aizdomas par krāpniecību;
  • Karte nav saņemta (bankā/ pa pastu).

Ja tava Karte in nozagta vai pazaudēta, tūliņ bloķē to Citadeles mobilajā lietotnē vai sazinies ar banku, zvanot 6701 0000. 

Lai aizvietotu maksājumu karti,  nepieciešams ieiet internetbankas sadaļā Konti un kartes un izvēlēties Aizvietot esošu karti.

Atverot sadaļu Aizvietot esošu karti, nepieciešams aizpildīt visus pieprasītos laukus. Obligātie lauki ir atzīmēti ar zvaigznīti. Daļa no laukiem būs jau aizpildīti. Tādā gadījumā nepieciešams pārbaudīt, vai informācija ir pareiza un nepieciešamības gadījumā jāveic labojumi.

Atsevišķiem laukiem ir iestrādāti kontroles mehānismi, un neprecīzas informācijas gadījumā tev tiks uzrādīts brīdinājums. Šādā situācijā precizē informāciju un veic labojumus. 

Pēc informācijas norādīšanas, noformēto pieteikumu nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini uz Tālāk un apstiprini maksājumu ar autorizācijas ierīci. autorizācijas ierīci. Vienmēr vari pārliecināties par pieteikuma izpildes statusu sadaļā Dokumentu vēsture.

Maksājumu karte tiek sagatavota un izsūtīta 3 darba dienu laikā.
 

Ja nevari pieslēgties internetbankai aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts