Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Vai maksājumu karte tika nobloķēta brīdī, kad ievadīji nepareizu kartes PIN kodu?

Vai nobloķēji savu maksājumu karti pats internetbankā / zvanot bankai?

Lai risinātu jautājumu, aicinām ar mums sazināties

Tev ir gadījusies nestandarta situācija, ko ar interaktīvo palīgu nevarēsim atrisināt, tāpēc aicinām ar mums sazināties, zvanot +371 6701 0000.
Sarunas laikā mēs pārliecināmies, ka zvani tu un esi kartes/konta īpašnieks. Aplūkojot informāciju bankas sistēmās, varēsim sniegt tev detalizētu atbildi, kā rīkoties.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts