Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Vai maksājumu karte tika nobloķēta brīdī, kad ievadīji nepareizu kartes PIN kodu?

Vai nobloķēji savu maksājumu karti pats internetbankā / zvanot bankai?

Kāda veida maksājumu karšu bloķēšanu jūs veicāt?

Vai jau aizvietoji bloķēto maksājumu karti?

Kāpēc maksājumu kartes atbloķēšana nav iespējama?

Gadījumos, kad maksājumu karte ir slēgta, jo tā ir pazaudēta vai nozagta, un tās vietā jau pasūtīji jaunu karti, to vairs nav iespējams atbloķēt.

Ja esi aizpildījis pieteikumu par kartes aizvietošanu, aicinām sagaidīt jauno karti – par tās pieejamību saņemsi SMS uz savu bankā norādīto mobilā tālruņa numuru.

Ja neesi aizpildījis pieteikumu, ieskaties šeit: Kā aizvietot maksājumu karti internetbankā?

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?