Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Vai maksājumu karte tika nobloķēta brīdī, kad ievadīji nepareizu kartes PIN kodu?

Vai nobloķēji savu maksājumu karti pats internetbankā / zvanot bankai?

Kāda veida maksājumu karšu bloķēšanu jūs veicāt?

Kurā kanālā vēlies veikt kartes atbloķēšanu?

Kā atbloķēt maksājumu karti, kas nobloķēta bankomātā vai īslaicīgi kādā no bankas lietotnēm?

Lai atbloķētu maksājumu karti, kas ir īslaicīgi nobloķēta,  nepieciešams ieiet internetbankas sadaļā "Konti un kartes" un izvēlēties "Atbloķēt karti".

Atverot sadaļu "Atbloķēt karti", jāizvēlas, kuru maksājumu karti nepieciešams atbloķēt.

 

 

Pēc informācijas norādīšanas, nepieciešams parakstīt un nosūtīt izpildei. Uzklikšķini uz "Tālāk" un apstiprini ar autorizācijas ierīci

Vienmēr vari pārliecināties par uzdevuma izpildes statusu sadaļā "Dokumentu vēsture".

Ja nevari pieslēgties internetbankai aicinām ieskatīties sadaļā Traucējumi piekļūt internetbankai.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?