Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Vai maksājumu karte tika nobloķēta brīdī, kad ievadīji nepareizu kartes PIN kodu?

Vai nobloķēji savu maksājumu karti pats internetbankā / zvanot bankai?

Kāda veida maksājumu karšu bloķēšanu jūs veicāt?

Kurā kanālā vēlies veikt kartes atbloķēšanu?

Kā atbloķēt maksājumu karti bankas mobilajā lietotnē?

Atbloķēt maksājumu karti, kas bija īslaicīgi bloķēta var Citadele lietotnē. Pieslēdzies lietotnei, dodies uz ekrānu Pārskats, noklikšķini uz kartes ikonas augšpusē, izvēlies bloķēto karti un noklikšķini uz Atbloķēt karti.

Šī funkcija nav iespējama, ja lietotnē esi autorizējies ar kodu karti. Aicinām karti atbloķēt karti internetbankā, skaties instrukciju šeit.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts