Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar maksājumu kartēm?

Vai maksājumu karte tika nobloķēta brīdī, kad ievadīji nepareizu kartes PIN kodu?

Vai zini savu maksājumu kartes PIN kodu?

Vai tev ir pieejama Citadele mobilā lietotne?

Kā nomainīt maksājumu kartes PIN kodu bankas mobilajā lietotnē?

Lai nomainītu maksājumu kartes PIN kodu, autorizējies mobilajā lietotnē, izmantojot MobileSCAN, biometriju vai kodu kalkulatoru. Sadaļā Pārskats spied uz kartes ikonu ekrāna augšējā daļā, izvēlies maksājumu karti, kurai vēlies nomainīt PIN kodu, un spied Kartes PIN koda maiņa.

Ņem vērā, ka PIN maiņas funkcija ir pieejama pieslēdzoties lietotnē gan ar MobileSCAN PIN/ Touch ID/ Face ID, gan ar kodu kalkulatoriem, bet ne ar kodu karti.

Nospied "Izveidot jaunu PIN" un 2 reizes ievadi jauno PIN kodu.

Apstiprini darbību, ievadot MobileSCAN PIN kodu.

Obligāti ievieto maksājumu karti ar nomainīto PIN kodu jebkuras bankas bankomātā (Latvijā vai ārzemēs, jebkurā, kur tiek lasīts kartes čips) un veic jebkuru darbību, piemēram, apskati konta atlikumu vai izņem skaidru naudu.

Tikai pēc kartes ielikšanas bankomātā PIN kods tiks apstiprināts.

Ja tev vēl nav Citadeles mobilā lietotne, ieskaties šeit. Ja ir traucējumi piekļūt mobilajai lietotnei, ieskaties šiet.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts