Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Lai noskaidrotu tev piemēroto autorizācijas metodi, lūdzu, norādi, kā kļuvi par Citadeles klientu?

Kādu autorizācijas ierīci tu izmanto?

Kā pieslēgties internetbankai ar kodu karti?

Ieejot internetbankā, izvēlies autorizācijas ierīci “Kodu karte/Kodu kalkulators”.

Lai pieslēgtos internetbankai, autorizācijas logā ievadi internetbankas pieslēgšanās vārdu un paroli. Pēc tam nospied "Turpināt" un tevi novirzīs uz otro pieslēgšanās soli.

Nākamajā solī būs jāievada kodu no koda kartes.

Ja autorizējies pirmo reizi vai pie autorizācijas tev lūdz nomainīt internetbankas paroli, jo tā izmantota jau ilgāku laiku, tad sekos trešais solis – tev būs jāievada kods, ko saņemsi īsziņā. Drošības nolūkos ik pēc 90 dienām tev būs jānorāda īsziņā saņemtais kods.
Ja nevari pieslēgties internetbankai, piemēram, ir nepareizs lietotājvārds vai parole, aicinām ieskatīties sadaļā “Traucējumi piekļūt internetbankai”.
 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts