Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai internetbankai?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur iespējams atrast savu internetbankas lietotājvārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, noklikšķini uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs Pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Kāda situācija ir gadījusies?

Tava ierīce ir bloķēta

Ja gadījies ievadīt nepareizu kodu no kodu kartes vai kodu (GO3) kalkulatora, nemēģini to ievadīt vairāk par 5 reizēm, jo tad tava autorizācijas ierīce tiks bloķēta. Lai to atbloķētu, zvani mums 67010000.

 

Kādēļ, lai atrisinātu atsevišķas problēmsituācijas ir jāsazinās ar banku telefoniski? Telefonsarunas laikā varēsim tevi identificēt un rast risinājumu. E-pastu sarakstēs mēs nevaram būt droši, ka rakstītājs ir kartes vai konta īpašnieks, tāpēc šādās sarakstēs lūgumi, piem., atbloķēt karti vai izsniegt vienreizēju pieejas paroli internetbankai, tiek noraidīti un tā vai tā lūgsim ar mums sazināties telefoniski vai apmeklēt tuvāko filiāli, iepriekš veicot pierakstu. Atgādinām, e-pastu sarakstēs un citās neautorizētās vidēs, piem., mājaslapu čatos, nenorādīt savus personas datus, internetbankas pieejas un citu konfidenciālu informāciju.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts