Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai internetbankai?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur iespējams atrast savu internetbankas lietotājvārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, noklikšķini uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs Pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Kāda situācija ir gadījusies?

Identifikācija Jums nav atļauta

Tava kodu karte vai kodu kalkulators ir bloķēts. Lūdzu sazinies ar banku, zvanot  +371 6701 0000 vai arī apmeklē tuvāko bankas filiāli (filiālēs apkalpojam pēc pieraksta, veic pierakstu mājas lapā šeit), lai saņemtu jaunu kodu karti/kodu kalkulatoru.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts