Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai internetbankai?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai internetbankai?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur iespējams atrast savu internetbankas lietotājvārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, noklikšķini uz Mans profils ikonas, tur būs norādīs tavs Pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu esi nokļuvis pie autorizācijas loga?

Ar kuru no šīm darbībām tev ir sarežģījumi?

Kā atkārtoti pieslēgt MobileSCAN, ja ir aizmirsts PIN kods?

Ja esi aizmirsi savu esošo MobileSCAN PIN kodu un Citadeles mobilajai lietotnei nevari pieslēgties, tev esošo MobileSCAN rīku lietotnē ir jāatslēdz un jāaktivizē atkārtoti. Banka tavu MobileSCAN PIN kodu nekur neuzglabā un nevar tev to atgādināt. Šo soli iesakām veikt, ja zini savu internetbankas lietotājvārdu un paroli, un tavs telefona numurs ir reģistrēts mūsu pusē (uz to tiks atsūtīta autorizācijas īsziņa).

Lai atslēgtu esošo MobileSCAN:

1. Atver lietotni un nospied uz MobileSCAN sadaļas.

2. Ekrāna augšējā labajā stūrī nospied uz MobileSCAN iestatījumu ikonas.

3. Atver informāciju par ierīci un spied uz - Atslēgt šo MobileSCAN ierīci.

 

 

 

 

 

Lai pieslēgtu MobileSCAN no jauna, ja tev ir savi privātpersonas konti bankā, vari aktivizēt MobileSCAN tikai mobilajā lietotnē:

1. Spied lietotnē pogu - "Pieslēgties".

2. Ievadi internetbankas lietotājvārdu un paroli.

Ja neatceries savu internetbankas lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

3. Automātiski tiks uzsākta MobileSCAN aktivizācija.

4. Pārliecinies, ka šis telefona numurs ir tavā rīcībā un spied - "Saņemt īsziņu".

5. Ievadi īsziņā saņemto kodu.

6. Izveido un apstiprini savu jauno PIN kodu.

7. Aktivizē biometrijas (pirksta nospieduma, sejas attēla vai acs varavīksnenes) izmantošanu, ja tavs telefons to nodrošina un esi aktivizējis biometrijas lietošanu, lai atbloķētu telefonu.

8. MobileSCAN ir izveidots!

 

 

 

 

 

Ņem vērā, ka tavi MobileSCAN darījumu limiti būs 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt bankas filiāli klātienē. 

Ja vēlies rīkoties citas personas vārdā (tev savu kontu Citadelē nav), tad, lai no jauna aktivizētu MobileSCAN, tev  jādodas uz filiāli, līdzi ņemot iepriekš izsniegto MobileSCAN licenci.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts