Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kuru autorizācijas rīku tu vēlies izmantot, lai piekļūtu savai internetbankai?

Vai šī ir pirmā reize, kad vēlies piekļūt savai internetbankai?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur varu atrast savu internetbankas pieslēgšanās vārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī, un zem tava vārda un uzvārda būs norādīts tavs internetbankas pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu esi nokļuvis pie autorizācijas loga?

Ar kuru no šīm darbībām tev ir sarežģījumi?

Kā rīkoties, ja neizdodas noskanēt QR kodu?

Jāpārliecinās, ka kameras objektīvs ir tīrs, telpā pietiek gaismas, kā arī centies pietuvināt/attālināt telefonu no skenēta attēla.

Ja tiek saņemti "Push" paziņojumi, bet kods automātiski netiek nolasīts no ekrāna, tad laukā zem skanētā attēla jāieraksta kods, kas redzams telefona ekrānā.

Ja netiek saņemti "Push" paziņojumi, jāpārliecinās, ka pašā telefona ierīcē nav bloķēti šāda veida paziņojumi. Lai tos iespējotu telefona ierīcē, atver iestatījumus: Iestatījumi->Citadeles lietotne->Iespējot paziņojumus.

Ja šie soļi nelīdz, aicinām pārinstalēt MobileScan autorizācijas rīku.

Ņem vērā – instalējot MobileSCAN rīku mobilajā lietotnē, darījumu limiti ir 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts