Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Vai vēlies internetbanku pieslēgt sev (lai piekļūtu saviem kontiem)?

Kā saņemt piekļuvi Internetbankai citu personu kontu pārvaldībai?

Kā saņemt piekļuvi Internetbankai, ja man ir nepieciešams pārvaldīt cita cilvēka kontus?

Kopā ar šo cilvēku tev jādodas uz tuvāko filiāli, abiem līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Filiāles darbinieks noformēs internetbankas līgumu, savukārt tev būs jāizdomā savs pieslēgšanas vārds un jāizvēlas, kādu autorizācijas ierīci lietot – MobileSCAN, kodu kalkulatoru vai eParaksts mobile. 

Kā saņemt piekļuvi Internetbankai, ja man ir nepieciešams pārvaldīt juridiskas personas kontus?

Kopā ar uzņēmuma paraksttiesīgo pārstāvi (uz statūtu vai pilnvaras pamata) tev jādodas uz tuvāko filiāli, abiem līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Filiāles darbinieks noformēs internetbankas līgumu, savukārt tev būs jāizdomā savs pieslēgšanas vārds un jāizvēlas, kādu autorizācijas ierīci lietosi – MobileSCAN, kodu kalkulatoru vai eParaksts mobile. 

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts