Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Vai tu vari autorizēties internetbankā, lai veiktu izmaiņas?

Kā autorizēties internetbankā un lietotnē, ja ir mainījusies gan ierīce, gan telefona numurs?

Sākotnēji ir jāveic telefona numura maiņa internetbankā. Lai to izdarītu, dodies uz internetbankas sadaļu Parametri > Kontaktinformācija.
 

Sadaļā “Informācija par klientu” pārbaudi vai tava deklarētā adrese ir korekta.
Ja adrese nav mainījusies atzīmē “Nē”.
Telefona numuru vari nomainīt sadaļā “Mobilais tālrunis”.
 
Tev ir iespēja norādīt arī savu telefona numuru ārzemēs – atzīmē valsts kodu, ievadi telefona numuru un spied “Tālāk”.

Veiktās izmaiņas apstiprini ar autorizācijas ierīci – MobileSCAN, kodu karti vai GO3/kalkulatoru.
Ja izvēlējies mainīt tikai tālruņa numuru, tas notiks uzreiz pēc izmaiņu apstiprināšanas.
Sekot līdzi sava pieprasījuma izpildei vari internetbankas sadaļā “Dokumentu vēsture”.
 
Gadījumā, ja netiec savā internetbankā, jo esi mainījis telefona numuru un veco vairs nevari izmantot, sazinies ar mums, zvanot 67010000. Sagatavojies nosaukt savu paroli, kas mums būs nepieciešama, lai tevi identificētu.
 
Kad numurs ir nomainīts, vari lejupielādēt lietotni un uzstādīt MobileSCAN. Skaties šeit, kā uzstādīt lietotni.
Ja lietotnes uzstādīšanos soļos neuzstādīji MobileSCAN, tad ieskaties kā uzstādīt MobileSCAN.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts