Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kas ir mainījies?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur varu atrast savu internetbankas pieslēgšanās vārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī, un zem tava vārda un uzvārda būs norādīts tavs internetbankas pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Vai tev ir pieejams kodu kalkulators vai kodu karte?

Kā atjaunot internetbankas paroli?

Ja aizmirsi savu paroli, atjauno to attālināti šādā veidā (iespēja šobrīd pieejama tikai ar kodu karti, kalkulatoru vai Digipass):

1. Internetbankas sākumlapā online.citadele.lv noklikšķini uz "Aizmirsāt paroli"?

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un mobilā tālruņa numuru. Ņem vērā, ka tālruņa numuram ir jāsakrīt ar to, kas ir reģistrēts bankas sistēmā (tas ir norādīts tavā klienta anketā). Tāpat lūdzam ņemt vērā, ka, ja tavs tālruņa numurs ir mainījies, un jauno numuru esi paziņojis mums attālināti pēdējo 7 dienu laikā, tu nevarēsi izmantot iespēju atjaunot paroli attālināti.

3. Uz tavu norādīto un reģistrēto tālruņa numuru nosūtīsim īsziņu ar vienreizēju paroli-kodu.

4. Kad īsziņa ir saņemta, tajā redzamo kodu ievadi atbilstošajā laukā internetbankas logā.

5. Ievadi prasīto kodu no kodu kartes, kalkulatora vai Digipass.

6. Tālāk ievadi īsziņā saņemto kodu atkārtoti un izveido jaunu paroli.

 

 

 

 

Svarīgi!

  1. Attālināti atjaunot paroli var tikai internetbankā, mobilajā lietotnē tas nav iespējams.
  2. Parole ir derīga 90 dienas. Parole nav nepieciešama ikdienas lietošanai, ja izmanto MobileSCAN.
  3. Ja īsziņu ar kodu nesaņēmi, iesakām pārliecināties, ka tava reģistrētā kontaktinformācija ir korekta un izmantot kādu no zemāk redzamajām iespējām paroles atbloķēšanai
  • zvani uz informatīvo tālruni +371 6701 0000.
  • apmeklē tuvāko filiāli vai pārstāvniecību ārzemēs, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID).

Pakalpojumus filiālē mēs sniedzam pēc iepriekšēja pieraksta, tādēļ aicinām pieteikties vizītei mājaslapā vai zvanot uz +371 6701 0000.

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru, vai nav šādas autorizācijas ierīces, ar personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti) dodies uz filiāli, kur tev izsniegsim jaunu kodu karti. Savukārt, ja nobloķēji GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?