Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kas ir mainījies?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Kur varu atrast savu internetbankas pieslēgšanās vārdu?

Savu internetbankas lietotājvārdu izveidoji, kad bankā aizpildīji iesniegumu ar nosaukumu "Iesniegums par Citadeles internetbankas pieslēgšanu". Savu internetbankas lietotājvārdu vari atrast šī iesnieguma sadaļā "Autorizācijas ierīces veids".

Ja par Citadeles klientu esi kļuvis attālināti, savu internetbankas lietotājvārdu atradīsi iesniegumā ar nosaukumu "Apliecinājums par pakalpojumu saņemšanu", kuru parakstīji kurjera klātbūtnē. Ja par klientu kļuvi, izmantojot mobilo lietotni un saņemot karti pa pastu, savu internetbankas lietotājvārdu saņēmi īsziņā uz norādīto kontakttālruni.

Ja nav iespējams atrast iesniegumu, kurā norādīts tavs internetbankas lietotājvārds, nepieciešams ierasties kādā no Citadeles filiālēm, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja tev ir pieejama Citadeles lietotne, autorizējies tajā, spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī, un zem tava vārda un uzvārda būs norādīts tavs internetbankas pieslēgšanās vārds.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Kā rīkoties, ja mobilā lietotne pārvietota/pārcelta no citas viedierīces?

Iegādājoties jaunu viedierīci, nepieciešams lejuplādēt Citadeles mobilo lietotni jaunajā telefonā no AppStore vai Google Play. Ja lietotne tiks "pārcelta" no iepriekšējā telefona (šādu iespēju piedāvā daudzi telefonu ražotāji) vai atjaunota no iepriekšējā telefona, izmantojot back-up funkcionalitāti, vairākas lietotnes standarta funkcijas nedarbosies pilnīgi (TouchID/FaceID, paziņojumi, kredīti u.c.). Tāpēc pat, ja lietotne ir pārcelta, to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna, izmantojot AppStore vai Google Play. Citadeles lietotne tiek atbalstīta Apple iOS sākot no 16.0 operētājsistēmas versijas, Android sākot no 9.0 operētājsistēmas versijas. 

Ja tev ir viedtālrunis, kurš neatbalsta Google Play (piem., Huawei P40), tad uzstādīt Citadeles mobilo lietotni un izmantot tās priekšrocības nav iespējams

No jauna lejupielādējot lietotni, tajā ir jāpierakstās ar internetbankas lietotājvārdu un paroli, pēc tam atkārtoti ir jāaktivizē MobileSCAN, biometrijas izmantošana, paziņojumu saņemšana un citas funkcijas – tās darbojas tikai tajā lietotnē, kurā ir aktivizētas. Vairāk par mobilās lietotnes funkcijām skatīt šeit.

Ņem vērā, ka, ja atkārtoti instalēsi MobileSCAN rīku mobilajā lietotnē, darījumu limiti būs 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā.  Ja vēlies palielināt darījumu limitus, nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē (pieraksties uz vizīti filiālē šeit).

Svarīgi! Mobilajā lietotnē veikta viena maksājuma limits ir 10 000 EUR, neatkarīgi no citiem MobileSCAN limitiem.

Ja ir problēma mēģinot pieslēgties Citadele mobilajai lietotnei, piemēram, uzrāda paziņojumu "Lietotājs nav identificēts", "Nepareizs pieslēgšanās vārds" vai citu, ieskaties šeit

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts