Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kas ir mainījies?

Vai MobileSCAN vēlies uzstādīt pirmo reizi (jo iepriekš tev nav bijis MobileSCAN)?

Kā atkārtoti aktivizēt MobileSCAN mobilajā lietotnē, ja man iepriekš jau ir bijis MobileSCAN?

Ja iepriekš lietoji ierīci ar pilnajiem MobileSCAN limitiem, tad, iegādājoties jaunu ierīci, tev nepieciešams tajā aktivizēt MobileSCAN caur internetbanku, lietojot savu iepriekšējo ierīci ar pilnajiem MobileSCAN limitiem. Šādā gadījumā jaunajā ierīcē tev tiks automātiski saglabāti pilnie MobileSCAN limiti.

Ja mobilā lietotne tika pārnesta no vecās ierīces vai atjaunota no "backup", to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna no AppStore/Google Play.

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

 

3. Pēc pieslēgšanās tu nonāksi MobileSCAN aktivizācijas logā. 

4. Pārbaudi, vai norādītais telefona numurs ir pareizs un nospied pogu “Saņemt īsziņu”. Ja noradītais numurs neatbilst, lūdzam sazināties ar banku un veikt izmaiņas kontaktinformācijā.

 

 

 

 

5. Uz tavu mobilo tālruni atnāks īsziņa ar ciparu kodu. Ja īsziņa nav atnākusi, nospied pogu “Saņemt īsziņu atkārtoti” (poga kļūs aktīva 30 sekundes pēc pirmā īsziņas sūtīšanas mēģinājuma).

6. Mobilajā lietotnē ievadi īsziņā saņemto kodu.

Ja tu nesaņem SMS ar kodu ieskaties šeit.

7. Izdomā piecu ciparu PIN kodu, kuru turpmāk lietosi, lai pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei, un ievadi to mobilajā lietotnē.

8. Atkārto PIN kodu un tavs MobileSCAN ir aktivizēts.

9. Ja tava mobilā ierīce ir aprīkota ar Touch ID vai Face ID funkcionalitāti un ja  vēlies to pieslēgt Citadeles mobilajai lietotnei, nospied pogu “Pieslēdz tagad” un seko lietotnes norādījumiem.

10. Tavs MobileSCAN ir aktivizēts!

 

 

 

 

 

Aktivizējot MobileSCAN mobilajā lietotnē, darījumu limiti ir 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā. Iespējams tev varētu noderēt arī šī informācija - Kā palielināt MobileSCAN limitus neapmeklējot bankas filiāli klātienē?

MobileSCAN limitus ir iespējams paaugstināt tikai bankas filiālēs, izņemot gadījumus, kad ierīce ir uzskatīta par nedrošu – tad paaugstināti limiti nebūs iespējami.

Vairāk par MobileSCAN
Darījumu limiti

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Vai tev ir pieejams kodu kalkulators vai kodu karte?

Kā atjaunot internetbankas paroli?

Ja aizmirsi savu paroli, atjauno to attālināti šādā veidā (iespēja šobrīd pieejama tikai ar kodu karti, kalkulatoru vai Digipass):

1. Internetbankas sākumlapā online.citadele.lv noklikšķini uz "Aizmirsāt paroli"?

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un mobilā tālruņa numuru. Ņem vērā, ka tālruņa numuram ir jāsakrīt ar to, kas ir reģistrēts bankas sistēmā (tas ir norādīts tavā klienta anketā). Tāpat lūdzam ņemt vērā, ka, ja tavs tālruņa numurs ir mainījies, un jauno numuru esi paziņojis mums attālināti pēdējo 7 dienu laikā, tu nevarēsi izmantot iespēju atjaunot paroli attālināti.

3. Uz tavu norādīto un reģistrēto tālruņa numuru nosūtīsim īsziņu ar vienreizēju paroli-kodu.

4. Kad īsziņa ir saņemta, tajā redzamo kodu ievadi atbilstošajā laukā internetbankas logā.

5. Ievadi prasīto kodu no kodu kartes, kalkulatora vai Digipass.

6. Tālāk ievadi īsziņā saņemto kodu atkārtoti un izveido jaunu paroli.

 

 

 

 

Svarīgi!

  1. Attālināti atjaunot paroli var tikai internetbankā, mobilajā lietotnē tas nav iespējams.
  2. Parole ir derīga 90 dienas. Parole nav nepieciešama ikdienas lietošanai, ja izmanto MobileSCAN.
  3. Ja īsziņu ar kodu nesaņēmi, iesakām pārliecināties, ka tava reģistrētā kontaktinformācija ir korekta un izmantot kādu no zemāk redzamajām iespējām paroles atbloķēšanai
  • zvani uz informatīvo tālruni +371 6701 0000.
  • apmeklē tuvāko filiāli vai pārstāvniecību ārzemēs, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID).

Pakalpojumus filiālē mēs sniedzam pēc iepriekšēja pieraksta, tādēļ aicinām pieteikties vizītei mājaslapā vai zvanot uz +371 6701 0000.

Ja nevari izmantot kodu karti vai GO3/kalkulatoru, vai nav šādas autorizācijas ierīces, ar personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti) dodies uz filiāli, kur tev izsniegsim jaunu kodu karti. Savukārt, ja nobloķēji GO3/kalkulatoru, ievadot nepareizu kodu, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?