Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Kas ir mainījies?

Vai MobileSCAN vēlies uzstādīt pirmo reizi (jo iepriekš tev nav bijis MobileSCAN)?

Kā atkārtoti aktivizēt MobileSCAN mobilajā lietotnē, ja man iepriekš jau ir bijis MobileSCAN?

Ja iepriekš lietoji ierīci ar pilnajiem MobileSCAN limitiem, tad, iegādājoties jaunu ierīci, tev nepieciešams tajā aktivizēt MobileSCAN caur internetbanku, lietojot savu iepriekšējo ierīci ar pilnajiem MobileSCAN limitiem. Šādā gadījumā jaunajā ierīcē tev tiks automātiski saglabāti pilnie MobileSCAN limiti.

Ja mobilā lietotne tika pārnesta no vecās ierīces vai atjaunota no "backup", to nepieciešams izdzēst un lejupielādēt no jauna no AppStore/Google Play.

1. Atver Citadeles mobilo lietotni un nospied pogu “Pieslēgties”.

2. Ievadi savu pieslēgšanās vārdu un paroli un nospied pogu “Turpināt”.

Ja neatceries savu lietotājvārdu, ieskaties šeit.
Ja neatceries savu internetbankas paroli un tev ir cita autorizācijas ierīce (kodu karte vai kodu kalkulators), ieskaties šeit. 

 

3. Pēc pieslēgšanās tu nonāksi MobileSCAN aktivizācijas logā. 

4. Pārbaudi, vai norādītais telefona numurs ir pareizs un nospied pogu “Saņemt īsziņu”. Ja noradītais numurs neatbilst, lūdzam sazināties ar banku un veikt izmaiņas kontaktinformācijā.

 

 

 

 

5. Uz tavu mobilo tālruni atnāks īsziņa ar ciparu kodu. Ja īsziņa nav atnākusi, nospied pogu “Saņemt īsziņu atkārtoti” (poga kļūs aktīva 30 sekundes pēc pirmā īsziņas sūtīšanas mēģinājuma).

6. Mobilajā lietotnē ievadi īsziņā saņemto kodu.

Ja tu nesaņem SMS ar kodu ieskaties šeit.

7. Izdomā piecu ciparu PIN kodu, kuru turpmāk lietosi, lai pieslēgtos internetbankai vai mobilajai lietotnei, un ievadi to mobilajā lietotnē.

8. Atkārto PIN kodu un tavs MobileSCAN ir aktivizēts.

9. Ja tava mobilā ierīce ir aprīkota ar Touch ID vai Face ID funkcionalitāti un ja  vēlies to pieslēgt Citadeles mobilajai lietotnei, nospied pogu “Pieslēdz tagad” un seko lietotnes norādījumiem.

10. Tavs MobileSCAN ir aktivizēts!

 

 

 

 

 

Aktivizējot MobileSCAN mobilajā lietotnē, darījumu limiti ir 3000 EUR vienam maksājumam un 3000 EUR dienā. Iespējams tev varētu noderēt arī šī informācija - Kā palielināt MobileSCAN limitus neapmeklējot bankas filiāli klātienē?

MobileSCAN limitus ir iespējams paaugstināt tikai bankas filiālēs, izņemot gadījumus, kad ierīce ir uzskatīta par nedrošu – tad paaugstināti limiti nebūs iespējami.

Vairāk par MobileSCAN
Darījumu limiti

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Vai tu zini savu internetbankas lietotājvārdu?

Vai tu zini savu internetbankas paroli?

Lai risinātu jautājumu, aicinām ar mums sazināties

Tev ir gadījusies nestandarta situācija, ko ar interaktīvo palīgu nevarēsim atrisināt, tāpēc aicinām ar mums sazināties, zvanot +371 6701 0000.
Sarunas laikā mēs pārliecināmies, ka zvani tu un esi kartes/konta īpašnieks. Aplūkojot informāciju bankas sistēmās, varēsim sniegt tev detalizētu atbildi, kā rīkoties.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?