Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar Citadeles internetbanku?

Vai tu vari autorizēties internetbankā, lai veiktu izmaiņas?

Kā nomainīt telefona numuru (saziņai un SMS kodu saņemšanai)?

Lai atjaunotu informāciju par telefona numuru, dodies uz internetbankas sadaļu Parametri > Kontaktinformācija.

Sadaļā “Informācija par klientu” pārbaudi vai tava deklarētā adrese ir korekta.

Ja adrese nav mainījusies atzīmē “Nē”.

Telefona numuru vari nomainīt sadaļā “Mobilais tālrunis”.

Tev ir iespēja norādīt arī savu telefona numuru ārzemēs – atzīmē valsts kodu, ievadi telefona numuru un spied “Tālāk”.

Veiktās izmaiņas apstiprini ar autorizācijas ierīci – MobileSCAN, kodu karti vai GO3/kalkulatoru.
Ja izvēlējies mainīt tikai tālruņa numuru, tas notiks uzreiz pēc izmaiņu apstiprināšanas.
Sekot līdzi sava pieprasījuma izpildei vari internetbankas sadaļā “Dokumentu vēsture”.

Gadījumā, ja netiec savā internetbankā, jo esi mainījis telefona numuru un veco vairs nevari izmantot, sazinies ar mums, zvanot +371 6701 0000. Sagatavojies nosaukt savu paroli, kas mums būs nepieciešama, lai tevi identificētu.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts