Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt saistībā ar kredītiem un līzingu?

Ko darīt, ja, noformējot kredītu Klix platformā, pieteikumā norādīju nepareizu telefona numuru vai e-pasta adresi?

Lai atjaunotu kontaktinformāciju, mūsu mājaslapas sadaļā Mani pieteikumi, atver konkrēto kredīta līgumu un aizpildi Brīvas formas rīkojumu, kurā norādi mainīto kontaktinformāciju.

Lai autorizētos Mani pieteikumi, nepieciešams Smart-ID vai eParaksts.

Neskaidrību gadījumā sazinies ar mums, zvanot uz tālruņa numuru  +371 6701 0000.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts