Interaktīvais palīgs

Izvēlaties interesējošo tēmu

Kāpēc neizdodas pieņemt maksājumu?

Ja neizdodas pieņemt maksājumu, pārliecinies, ka:

  • ir aktivizēts NFC modulis un lietotnei ir piešķirta atļauja izmantot NFC;
  • uz klienta kartes ir bezkontakta maksājumu zīme un/vai palūdz klientam pārbaudīt, vai bezkontakta maksājumu funkcija nav atslēgta;
  • maksājumu karte noņemta pārāk ātri – palūdz klientam pietuvināt karti un nenoņemt to, līdz ekrānā parādās uzraksts, ka karte ir veiksmīgi nolasīta;
  • karte ir pielikta pie NFC moduļa – atrodi ierīcē NFC moduļa atrašanās vietu, kur tiek uztverts visspēcīgākais antenas signāls karšu nolasīšanai;
  • klients norēķiniem izmanto VISA vai Mastercard karti; ja tiek izmantota cita karte, tā var piederēt pie neatbalstītas maksājumu sistēmas;
  • priekšmeti bloķē signālu starp ierīci un maksājumu karti– noņem priekšmetus, kas var ietekmēt maksājumu kartes apstrādi, piemēram, ierīces korpusa aizsargapvalku.

Kā arī atgādinām, ka, izmantojot lietotni, nedrīkst:

  • atslēgt lietotnei sākotnēji piešķirtās atļaujas;
  • pārslēgties dalītā ekrāna režīmā (split screen mode);
  • izmantot foto/video kameru (gan priekšējo, gan aizmugurējo) redzamajā vai slēptajā režīmā;
  • uzņemt ekrānā redzamā satura ekrānkopiju vai ierakstīt tā video;
  • izmantot mobilo ierīču tālvadības lietotnes (piemēram, “TeamViewer”, “AirDroid”);
  • atļaut “tapXphone” lietotnes logu pārsegt uz citu lietotņu vai sistēmu funkciju logiem.

Pamācība, kā pieņemt maksājumus ar Citadele Phone POS: https://youtu.be/1jbFAxDkzsM

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts