Ja neizdodas pieņemt maksājumu, pārliecinies, ka:
- ir aktivizēts NFC modulis un lietotnei ir piešķirta atļauja izmantot NFC;
- uz klienta kartes ir bezkontakta maksājumu zīme un/vai palūdz klientam pārbaudīt, vai bezkontakta maksājumu funkcija nav atslēgta;
- maksājumu karte noņemta pārāk ātri – palūdz klientam pietuvināt karti un nenoņemt to, līdz ekrānā parādās uzraksts, ka karte ir veiksmīgi nolasīta;
- karte ir pielikta pie NFC moduļa – atrodi ierīcē NFC moduļa atrašanās vietu, kur tiek uztverts visspēcīgākais antenas signāls karšu nolasīšanai;
- klients norēķiniem izmanto VISA vai Mastercard karti; ja tiek izmantota cita karte, tā var piederēt pie neatbalstītas maksājumu sistēmas;
- priekšmeti bloķē signālu starp ierīci un maksājumu karti– noņem priekšmetus, kas var ietekmēt maksājumu kartes apstrādi, piemēram, ierīces korpusa aizsargapvalku.
Kā arī atgādinām, ka, izmantojot lietotni, nedrīkst:
- atslēgt lietotnei sākotnēji piešķirtās atļaujas;
- pārslēgties dalītā ekrāna režīmā (split screen mode);
- izmantot foto/video kameru (gan priekšējo, gan aizmugurējo) redzamajā vai slēptajā režīmā;
- uzņemt ekrānā redzamā satura ekrānkopiju vai ierakstīt tā video;
- izmantot mobilo ierīču tālvadības lietotnes (piemēram, “TeamViewer”, “AirDroid”);
- atļaut “tapXphone” lietotnes logu pārsegt uz citu lietotņu vai sistēmu funkciju logiem.
Pamācība, kā pieņemt maksājumus ar Citadele Phone POS: https://youtu.be/1jbFAxDkzsM