Interaktīvais palīgs

Izvēlaties interesējošo tēmu

Ko vēlaties noskaidrot?

Kur neizdodas pieslēgties?

Neizdodas pieslēgties Citadeles Phone POS lietotnei

  • Ja šī ir pirmā reize, kad mēģini pieslēgties lietotnei, tavs lietotājvārds un parole ir e-pasts, kuru norādīji, piesakoties Citadeles Phone POS (reģistrjutīgs pret lielajiem un mazajiem burtiem). Pēc pirmās pieslēgšanās lietotnei, paroli ir iespējams nomainīt.
  • Ja maksājumu terminālis ir aktivizēts un noklusējuma parole ir nomainīta, pārliecinies, ka ievadi savu jauno paroli.
  • Ja ir vēl viens lietotājs, kurš izmanto šo ierīci ar tādu pašu pieteikšanās vārdu un paroli, pārbaudi, vai šis lietotājs gadījumā nav nomainījis paroli. 
  • Ja neatceries lietotnes paroli un vēlies to mainīt, aicinām iepazīties ar instrukciju, kā nomainīt paroli tirgotāju portālā.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?