Interaktīvais palīgs

Izvēlaties interesējošo tēmu

Ko vēlaties noskaidrot?

Kur neizdodas pieslēgties?

Neizdodas pieslēgties Citadeles Phone POS lietotnei

  • Ja šī ir pirmā reize, kad mēģini pieslēgties lietotnei, tavs lietotājvārds un parole ir e-pasts, kuru norādīji, piesakoties Citadeles Phone POS (reģistrjutīgs pret lielajiem un mazajiem burtiem). Pēc pirmās pieslēgšanās lietotnei, paroli ir iespējams nomainīt.
  • Ja maksājumu terminālis ir aktivizēts un noklusējuma parole ir nomainīta, pārliecinies, ka ievadi savu jauno paroli.
  • Ja ir vēl viens lietotājs, kurš izmanto šo ierīci ar tādu pašu pieteikšanās vārdu un paroli, pārbaudi, vai šis lietotājs gadījumā nav nomainījis paroli. 
  • Ja neatceries lietotnes paroli un vēlies to mainīt, aicinām iepazīties ar instrukciju, kā nomainīt paroli tirgotāju portālā.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts