Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar MobileSCAN autorizācijas rīku?

Vai tu izmanto savus kontus Citadelē kā privātpersona?

Kā rīkoties, ja vēlos pieslēgt MobileSCAN kā juridiska persona?

Lai iegūtu un pieslēgtu MobileSCAN autorizācijas rīku kā juridiska persona, uzņēmuma paraksttiesīgai personai jāuzraksta iesniegumu brīvā formā, jāparaksta to ar drošu elektronisko parakstu un jānosūta uz e-pasta adresi info@citadele.lv.
 
Ja elektroniska paraksta nav, tad paraksttiesīgai personai kopā ar lietotāju ir jāapmeklē tuvākā bankas filiāle, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pase vai ID).

Ja MobileSCAN licenci esi saņēmis iepriekš un vēlies atkārtoti uzstādīt MobileSCAN savā viedierīcē, skaties pamācību šeit.

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts