Interaktīvais palīgs

Kā mēs varam palīdzēt ar MobileSCAN autorizācijas rīku?

Kāds ir tavs viedierīces / tālruņa tips?

Kā Citadeles lietotnē pieslēgt biometriju?

Lai varētu mobilajā lietotnē aktivizēt biometriju, tev ir jābūt aktivizētai MobileScan autorizācijai. Ja tev vēl nav aktivizēts MobileScan, skaties šeit.

Pieslēdzies Citadeles lietotnei, izmantojot MobileSCAN. Spied uz profila ikonas ekrāna augšējā labajā stūrī un aktivizē Biometriju.

Ja, nospiežot uz biometrijas, izlec paziņojums, ka biometrija ir nedroša, tas nozīmē, ka šobrīd pieslēgta biometrija neatbilst augstākajiem Android drošības standartiem, tāpēc to nebūs iespējams izmantot Citadeles lietotnē. Ja ierīce atbalsta citu biometrijas autorizācijas metodi,  iesakām pārslēgties un pamēģināt to. To katrā Android ierīcē var izdarīt citādi, bet tas noteikti būs jāmeklē ierīces iestatījumos, – meklē tādus atslēgas vārdus kā “Biometrijas dati un drošība”, “Drošība” u.c.

Piemērs: Pārsvarā pirksta nospiedums tiek uzskatīts par drošu biometriju, bet IRIS jeb radzenes atpazīšana un sejas skeneri mēdz nesasniegt augstākos Android drošības standartus.

Diemžēl, ja ierīce neatbalsta drošu biometriju, pieslēgties Citadeles lietotnei ar biometrijas palīdzību nebūs iespējams, un nāksies izmantot MobileSCAN PIN kodu.

Biometrijas iestatījums neparādās Citadeles lietotnē pat tad, kad esmu pieslēdzies ar MobileSCAN.
Biometrija Citadeles iestatījumos var neparādīties vairāku iemeslu dēļ. 

  • Juridiska persona

Tu esi pieslēdzies kā Juridiska persona. Diemžēl Citadeles lietotne šobrīd neatbalsta biometriju juridiskām personām.

  • Ierīcē nav aktivizēta biometrija

Dodies uz ierīces iestatījumiem un meklē iespēju pieslēgt biometriju. Dažādiem ražotājiem šī funkcija atrodas atšķirīgās  vietās, bet šeit varētu būt pāris ieteikumi, ko meklēt.

Samsung

OnePlus

Huawei

Meizu

  • Ierīce ir atvērta jeb rootota

Tas nozīmē, ka ierīcē ir veiktas manipulācijas, kas paver daudzus dažādus drošības riskus un ievainojamības ierīcē. Tādēļ Citadeles lietotne neatļaus izmantot vairākas funkcijas drošības apsvērumu dēļ

Vai atradi atbildi uz savu jautājumu?

Prieks, ka varējām tev palīdzēt!

Paldies, ka izmantoji interaktīvo klientu atbalsta sadaļu, lai atrastu atbildi uz savu jautājumu!

Atgriezties sadaļā Klientu atbalsts